Susihus

Nytt forum...

Publicerad 2007-08-15 18:44:57 i Allmänt

Tänkte testa ett nytt forum och blogg verkar vara poppis!

Allt började med en artikel i inredningstidningen Allt i hemmet där de tipsade om trevliga bloggar. Vilket ledde till att jag bara var tvungen en regnig semesterdag att titta in på dessa sidor och oj vilken kul värld som öppnade sig.

Min tanke med detta forum är att skriva lite vad som händer hemma i mitt härliga hus och något steniga trädgård.
Kommer kanske att spreta lite så här i början innan jag kommer underfund med alla funktioner, hoppas att ni har tålamod med det.

Må gott
image1

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2007-08-22 21:01:16

Så tjusigt med alla stenar. Skulle också vilja lägga lite sten sådär och en massa annat. :)

Postat av: MO

Publicerad 2007-08-30 07:39:37

Välkommen själv till bloggvärlden, vad kul med ett nytt "ansikte". Stort o härligt hus ni har, o stenanläggningen går inte av för hackor. Hundar ligger mig varmt om hjärtat då jag själv har en Maila, fina hundar du har, o valpar är hur gulliga som helst, partisk eller inte, ha de bra o lycka till med bloggen

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela