Susihus

Dags för tävling

Publicerad 2007-12-10 20:05:20 i Hem

Då var det måndag igen och inte vet jag vad jag har fått gjort på jobbet. Massor stod det på min todo lista men allt annat kom emellan. jaja det är bara att ta nya tag imorgon.

Jag hamnade på En dag i tagets tävling och ja då måste jag föra den vidare:

"I will send a handmade gift to the first 3 people who leave a comment on my blog requesting to join this PIF exchange. I don't know what that gift will be yet and you may not receive it tomorrow or next week, but you will receive it within 365 days, that is my promise! The only thing you have to do in return is pay it forward by making the same promise on your blog." 

Blir du en av dom tre första att kommentera detta inlägg kommer det ett paket på posten från mig, kanske redan innan jul!! Kravet är att du har en blogg och för detta vidare, enkelt va?


image73

Bild på min härligt blommande julros och ännu en ängel. Nu ska jag dra mig ner och titta lite på Nobelfestligheterna och knåpa ihop något till vinnarna!
Ha en helt underbar kväll och 1000000 tack för alla söta och fina inlägg ni gör.
Kram

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2007-12-10 20:25:26

Hej! Tycker din blogg är bra. Länkar till dig! Hoppas det är ok:) Kram!

Postat av: MO

Publicerad 2007-12-11 19:32:13

Hallå, fint fruktfat...känner doften ända hit från nejlikorna...står själv o äter en clementin, det är så gott, kram

Postat av: Nettan

Publicerad 2007-12-11 21:26:13

Hej min vän!
Va fint du julfixar...jag får ligga i för att komma ikapp. MEN snart kan jag börja, på fredag får vi äntligen nycklarna till mitt "inredningsprojekt".
Hoppas vi ses snart! Vi hörs i veckan, Kramar Nettan

Postat av: Karin

Publicerad 2007-12-11 22:16:21

Åh det luktar så gott med nejlkor i apelsiner!

Postat av: pia

Publicerad 2007-12-12 20:11:19

hallåj! är jag för sent ute förstås å hänga på "tävlingen"?!

Postat av: Ulrika

Publicerad 2007-12-13 19:15:14

Lycka till med pysslandet;o)jag har ett paket liggandes här till dig. Ska bara ta mig till posten oxå.

Kram

Postat av: Anna

Publicerad 2007-12-20 22:39:35

Oh, nu ser jag att jag glömt göra apelsinern med kryddnejlikor i. Det luktar ju så gott. God Jul på dig. /Anna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela