Susihus

Sista dagen på året...

Publicerad 2007-12-31 15:05:09 i Hem

Hoppas att ni har det bra så här sista dagen på 2007. Vi har varit några härliga dagar i Stöten, Sälen. Vi åkte upp annandagen och har åkt skidor i 3 ljuvliga dagar. Att det har regnat och blåst storm hindrade inte oss. I går när vi skulle åka hem ligger hela berget och dalen i ett skimrande vackert kritvitt sken. Ett par minus grader och solen på väg upp, jaja....Kul för dem som åker upp och ska fira nyår till fjälls. Men vi har haft sköna dagar och det har varit skönt att få lufta pjäxorna lite.

Dock tror jag att fjälluften var så där för mig för nu har jag fångat en trist förkylning...

Skänker en tanke till alla livrädda djur idag denna dag då så många skjuter raketer och smällare. Är ytterst tacksam att ha skottfasta hundar även om jag undrar hur vår lille 11 månaders Bono ska fixa kvällen för när det väl brakar loss så vet man aldrig! Har dock haft en skotträdd schäfer tidigare och kan sen dess aldrig njuta av smällare och raketer efter att ha sett hur rädd man kan vara.

Vill önska er ett riktigt Gott Nytt År! Vi hörs nästa år...
Många goa kramar på er! 
image83

Kommentarer

Postat av: tinaminastina

Publicerad 2007-12-31 15:59:24

gott nytt år!!!
kram / tina

Postat av: MO

Publicerad 2007-12-31 16:07:18

Önskar dig ett riktigt gott nytt år, min hund är inte heller rädd, men blir lite irriterad sådär o morrar till lite...skönt, det finns ju många som måste äta lugnande..som grannens tax, som ändå är en jakthund.....kramar

Postat av: Karin

Publicerad 2007-12-31 16:14:02

Gott nytt år! Hoppas ni får kul utan era sjuka vänner. Kram!!

Postat av: Petra

Publicerad 2007-12-31 16:28:49

jag kan LOVA dig att den är värd varenda liten krona =) och den är myyyycket snyggare nu när trappan i stort sett är klar!
sen så är den såklart tjusigare i verkligheten, jag är INTE duktigt på att fota....tyvärr *fniss*

Gott nytt år!

Postat av: Junitjej

Publicerad 2007-12-31 17:01:10

GOTT NYTT ÅR önskar jag dig!

Postat av: Linda

Publicerad 2007-12-31 21:21:41

Gott Nytt År!
Kramar

Postat av: Lilla My

Publicerad 2008-01-01 08:54:55

Ha en fin första dag på det nya året..=)

Postat av: pia

Publicerad 2008-01-01 11:09:10

hoppsan..lite trött...barnen vill ju upp "vanlig" tid, medan mamma har varit värdinna på vår nyårsfest å gästerna just åkt hem känns det som;)
mår som en prinsessa, skulle bara behöva sova en timme till eller två...gärna tre eller hela dagen;)

HA EN GOD BÖRJAN PÅ DET NYA ÅRET OCH ETT FORTSATT GOTT NYTT ÅR!!!

Postat av: Michaelalva

Publicerad 2008-11-24 11:08:44

Very nice site!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela