Susihus

Måndag igen

Publicerad 2007-11-26 16:29:36 i Hem

Så var det måndag igen och helgen har bara sprungit förbi i vanlig ordning. Fast vi har haft helt tomt i kalendern så det har bara varit lååånga hundpromenader med träning och en hel del film har vi tittat på. Har uppdaterat mig lite på de senaste Beckfilmerna. Gunvald Larsson och grannen är ju behållningen i dessa lättittade filmer.

Annars blev jag lite inspirerad av alla fina julblommor i onsdagskväll så det fick bli lite hyacinter och amaryllis inköp när det ändå skulle handlas mjöl och annat roligt på Maxi..hehe.
Så lite julpyssel fick det bli, gjorde lite hyacintstrutar med mossa och det blev även en mosskrans till mammas dörr.
Ha en underbart skön måndag! Nu ska jag rusa iväg på lite träning.
Må gott
image63

Kommentarer

Postat av: svartpeppar

Publicerad 2007-11-26 17:24:31

vad folk är duktiga med julpynt! jag är för trött på julen för det haha ,)

Postat av: MO

Publicerad 2007-11-26 19:55:38

Ja nu kan man knappt hålla sig längre, man kan ju göra hur mycket fint som helst, mossa är vackert tycker jag o du har gjort ett jättefint arrangemang, trevlig kväll, kram

Postat av: Kristina - Kix Inredningskoll

Publicerad 2007-11-26 20:23:01

Ja, visst är det kul att när man får börja smyga igång julen!

Postat av: tina

Publicerad 2007-11-26 20:30:23

Vad mysigt du har gjort!Fint arrangemang i Aaltovasen! Nu längtar jag till helgen,så man kan få upp allt!!!
Kramkram!!

Postat av: Karin

Publicerad 2007-11-26 20:58:45

Jättemysigt du gjort. Radion är inte Tivoli audio utan en kopia från Clas Ohlson, hi hi!

Postat av: Maja

Publicerad 2007-11-26 21:53:55

Vilka mysiga julpynt du har gjort, superfint både i vasen och ditt vackra mosshjärta. Kram Maja

Postat av: Ulrika

Publicerad 2007-11-26 22:58:49

Jättefint!
jag borde oxå fixa lite här hemma, men jag kan inte få in att det snart är december liksom.

vad tränar ni med era hundar?

Postat av: Jenny

Publicerad 2007-11-27 12:04:24

Jag älskar både amaryllisar och hyacinter!!! Jag har planterat både och, till julafton brukar jag köpa amaryllisar i snittvariant, helst mörkt, mörkt röda. Hoppas jag ska hitta det även här nere!

Ha en riktigt bra tisdag!
Kram till dig!

Postat av: Hilajn

Publicerad 2007-11-27 19:30:39

Fint. Själv försöker jag hålla igen några dagar till då det blir mycket jobb nu några dagar men det är svårt minsann. Speciellt när man får inspiration hos bloggare.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela