Susihus

Tack

Publicerad 2007-11-04 22:11:13 i Resor

För alla era fina kommentarer de värmer så gott!

Hoppas att ni har haft en skön helg. Vi har haft det helt underbart i Köpenhamn. Strosat omkring, ätit på trevliga restauranger och tagit en kopp kaffe och suttit ute och njutit av allt folkliv och bäst av allt att ha hunnit med att umgås med våra goda vänner. Visst har vi även varit och tittat i butiker, både Ilum och Ilums Bolighus har fått sina besök men det har ändå inte varit shopping som har stått överst på listan, rätt skönt faktiskt!

Inte ett kort har jag tagit på hela helgen så jag kan inte delge er en endaste liten bild på vår trevliga tur.
Nu får det bli ett litet uppehåll i bloggandet för imorgon bitti drar jag till St Petersburg på jobb och jag vet inte hur det ser ut med internet uppkopplingar där. Kanske fungerar det alldeles utmärkt och då kommer jag givetvis att ge en rapport från andra sidan Östersjön. Nähä nu är det bäst att krypa till kojs för taxin hämtar 05.00 imorgon. Gäsp och go natt.

Ha en härlig vecka!

Kommentarer

Postat av: Pia

Publicerad 2007-11-04 22:21:22

Vad jobbar du med du? Du verkar ha ett väldigt intressant arbete med resor lite varstans.
Ha en trevlig resa.

Postat av: Eva

Publicerad 2007-11-05 08:20:29

Vad trevligt med en resa och bara strosa runt.
Lycka till med arbetsresan.

Postat av: Ulrika

Publicerad 2007-11-05 09:19:42

Trevlig resa. Kul att ni hade det bra i Köpenhamn. Det är en fin stad.

Postat av: Jenny

Publicerad 2007-11-05 14:07:09

Så många härliga inlägg att läsa igen! Er vistelse i Köpenhamn lät sååå skön. Hoppas du får sköna dagar i St Petersburg också!
Stor kram till dig!

Postat av: MO

Publicerad 2007-11-05 17:23:43

Låter som en mysig helg, en sådan kan man leva länge på, kram

Postat av: Karin

Publicerad 2007-11-05 20:50:17

Värsta vagabonden du är! Hälsa ryssarna från mig!

Postat av: pia-baramittlillahem.blogg.se

Publicerad 2007-11-06 19:34:27

hej! ville bara som hastigast önska dig en trevlig resa trots att du är iväg å jobbets vägnar, det kan ju vara mycket kul ändå;)
jag är avis på dig som varit till Köpenhamn...vill så gärna dit nångång, det är en bra bit, men en dag ska vi;)
Ha det så bra!
Sköt om dig!
MASSOR AV KRAMAR

Postat av: Jenny

Publicerad 2007-11-09 10:26:18

Tack för din hälsning ända från S:t Petersburg. Här har vi ingen snö, men det är kallt och blåsigt! Brr!
Ville bara kika in och önska dig en bra helg!
Kramar från Jenny

Postat av: Ulrika

Publicerad 2007-11-09 14:50:19

Dina vovar har en utmaning hos mig.

Postat av: Nettan

Publicerad 2007-11-09 18:15:33

Hej och tack för senast! Visst hade vi det jättetrevligt!
Hoppas du har haft det bra på din andra tripp. Vi hörs! Kram Nettan

Postat av: Areelle

Publicerad 2008-05-27 09:41:40

Hope you enjoyed your visit.

Postat av: Antoniojuni

Publicerad 2008-09-26 11:54:32

NICE AND WONDERFUL SITE

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela