Susihus

Trevlig helg

Publicerad 2007-11-16 17:20:39 i Resor

Förlåt för min bloggtystnad denna vecka! Har otroligt mycket att göra på jobbet och hinner därför inte besöka er lika ofta som jag vill. Sen var min dator en microbit ifrån att krascha helt igår. Har tyckt att den har varit märklig och i onsdagskväll när jag bodde på det 3:e hotellet i Göteborg på 3 nätter...(Något fullbokad period! Puh har känt mej som en baglady när jag har rullat omkring min lilla väska) så skulle jag koppla upp mej och jobba undan lite på kvällskvisten då ville den inte ens söka upp nätet så efter 3 envisa försök la jag av. Packade ner datorn och tittade på det härliga bubbelbadkaret som stod mitt i sovrummet! Valet var enkelt det fick bli ett bad istället och samtidigt titta på Roomservice. Lite livskvalité mitt i veckan! En hel roliga krämer och produkter hade de också på badkarskanten. Jag tror att jag gillar Hotel Avalon helt enkelt!

När det gäller datorn så lämnade jag den till vårt dataföretag och det var i sista stund för hårddisken höll på att lägga av. Tur att jag var i Göteborg när det hände så de kunde komma och titta på den med en gång.

I helgen bär det av till goda vänner i Malmö det blir nog en tur över till Danmark och Louisiana. Där ställer man ut Richard Avedon han som har tagit en massa coola bilder på kändisar bl a.

Hoppas att ni får en underbart skön helg!
Kram

image60
Privat bild från Hotel Avalon i Göteborg

Kommentarer

Postat av: MO

Publicerad 2007-11-17 13:24:15

Du verkar inte bara vara en baglady utan en busy lady...Ja det gjorde du rätt i, att lägga dig i badet, såna stunder gör att man orkar med, tur att datorn kunde räddas, ha de kul i grannlandet, kram

Postat av: pia

Publicerad 2007-11-18 12:36:43

mmm...det lät inte helt fel...du gjorde nog rätt i att bada lite;)verkar vara ett mycket trevligt hotell det där!!!
ha en bra resa, njut!
kram

Postat av: Maja

Publicerad 2007-11-18 17:44:45

Det börjar bli några hotellnätter för dig! =) Bubbelbad och Room Service låter som en bra dag mitt i veckan. Hoppas det lugnar ner sig lite för dig, kram Maja

Postat av: Sandra

Publicerad 2007-11-18 18:36:16

Du har blivit utmanad!

Postat av: Jenny

Publicerad 2007-11-19 15:21:01

Det lät som en toppenbra hotell! Hoppas ni haft en toppenbra helg också, blev det besök i Danmark??

Kramar från Jenny

Postat av: Maria

Publicerad 2007-11-25 23:18:05

Vi hade tänkt att ta en natt på Avalon innan jul. Bara för att få vara lite själva och gotta oss utan barn :) Valde just Avalon för min make har hållt i allt elarbete i reception, restaurang m.m. Ska bli så roligt att få se allt han pratat om under ett halvårs tid :)

Önskar dig en trevlig vecka och det är klart att du ska unna dig en julros ;)

Kram
Mia

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela