Susihus

Utmanad

Publicerad 2007-11-29 20:46:05 i Allmänt

Då var det äntligen dax att ta tag i Tjohalias utmaning vad jag har i mitt badrumsskåp.

I hårvårdsväg är det favoriterna ni får se, Redken schampo och hårvax. Gillar även fudge till mitt kortklippta hår. Lätt att applicera och håller bra. När det gäller hudvård så är det Dermalogica som gäller. Har deras, cleansing solution, ansiktsvatten, dagkräm skin smoothing cream, total eye care och deras underbart sköna bodylotion. Med på bilden är även universalkrämen Eight Hour Cream som används till nariga läppar, självsprickor på både fingrar och hundens nos!
image65
Men det har även smitit in lite Decleorprodukter i hyllan, deras goa peeling och müslimask är ljuvliga för att inte tala om deras sköna olja aromessence.

När det gäller smink är det ID produkter som gäller. De känns så naturliga och fräscha som de marknadsför sig. De ska vara så rena att man kan sova med dem och det känns att hyn kan andas när man använder dem. Mascaran kom inte med på bild men änligen har jag hittat en som klarar av att användas framför en dator i 8 timmar: Kanebo 38. Med på bilden är min goa parfym Dolce & Gabanna Light Blue.

image66
Ni som vill och känner er manade att visa var ni har i badrumsskåpet, häng på!

Vill bara passa på att tacka för alla goa kommentarer ni lämnar efter er! Tack snälla de värmer så gott!

Kommentarer

Postat av: pia

Publicerad 2007-11-29 22:25:27

jag är åxå big fan av id produkter:) superbra grejer!!!
tack för din underbara kommentar hos mig, kul att få va tillbaka å blogga, har saknat dej me;)
kramis

Postat av: Ulrika

Publicerad 2007-11-29 22:27:50

Visst är parfymen underbar!!
Min har _precis_tagit slut......

Postat av: Sara´n

Publicerad 2007-11-30 08:05:26

God Morgon Susan Busan! Tack för tipset om p3 signalerna, jag satt och skrattade och klickade runt mig i minst 20 minuter och laddade ner massa! Sköt om dig! Vi ses Kram Sara

Postat av: Erika

Publicerad 2007-11-30 09:30:08

Ser att vi gillar samma produkter :)
Ha en härlig fredag!

Postat av: Jenny

Publicerad 2007-11-30 12:55:16

Som du vet är ju jag också big fan av både i.d och Decléor samt Redken. *hihi* Har du provat Decléors night balm, den är helt underbar att smörja in sig med när man går och lägger sig. Förutsatt att man tvättat bort sminket först så klart! Du vet ju hur bra jag är på att göra det...*hahaha*

Ha en supermysig 1:a advent!
Kramar i massor till dig från mig!

Postat av: MO

Publicerad 2007-12-01 12:54:48

Ser ut som fina produkter....jag hoppade den utmaningen, har så tråkiga saker i mitt badrumsskåp, trevlig första advent, kramar

Postat av: Ulrika

Publicerad 2007-12-01 20:03:45

Önskar dig en trevlig första advent

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela