Susihus

Design Hotell

Publicerad 2007-10-01 19:34:43 i Resor

Så var det måndag igen och den började tidigt idag...steg upp vid lite efter 4 för att åka tåg till Göteborg. Gäsp.
Har nu checkat in på det kanska nyöppnade hotellet Avalon i Göteborg. Ett väldigt coolt designhotell, kunde inte låta bli att delge er mitt fräscha sovrum och det coola badrummet, väldigt läckra svarta handfat. Vad lite kan göra en lycklig! hihi Ännu lyckligare blev jag när jag upptäckte att jag har vunnit ett superfint hjärtan på den fina bloggen inredningsgalen. Tack snälla

Helgen har blåst förbi, det har varit snudd på storm och inte bidragit med några vackra höstdagar, så ni som önskar trädgårdsbilder får vänta. Det blev en sen tur lördagstur till IKEA, va skönt att de har öppet till 20.00, det var inte så mycket folk vid 18 tiden. Följande varor ramlade ner i den gula IKEA kassen och bars ut till bilen: Ny dörrmatta, fast vi hittade den på hundavdelningen...konstigt men sant! En grå lite större matta som passar alldeles utmärkt vid vår dubbeldörr, Kenzo gillade den, ett grått fårskinn som får bli hundplats under trappen, den godkändes oxå av de mer pälsbeklädda herrarna i familjen! Sen det där vanliga ni vet, värmeljus, stora ljus, servetter och lite annat smått och gott. Bilder på hallen kommer om lille herr Bono kan tänka sig att låta bli de nyinköpta varorna..... Samtidigt som det är väl för tur att det är en dörrmatta från IKEA som kommer i hans väg och inte vårt köksbord från Norrgavel=)

Ha en skön måndagkväll.
image39

Kommentarer

Postat av: Inredningsgalen

Publicerad 2007-10-01 19:48:30

Alltid lika kul att bo på hotell. Vi skall faktiskt till Sham el Sheikh denna gången annars brukar vi alltid åka till Hugada. Har varit där 3 år i rad, så nu är det dags att prova något nytt. Det funkar för oss, solsäkert och vindsäker eftersom sambon kite surfar! Det skall bli så nice, men jag känner lite abstinens när det gäller bloggen. Ha det bra!

Postat av: Lena. J

Publicerad 2007-10-01 21:48:12

Hej! Har idag köpt mig ett svart tyg med ett stort silvrigt träd på, och som jag ser i din blogg har du gjort en jättefin tygtavla. Hade tänkt göra det samma och undrar om du har några bra tips på hur man ska göra en på bästa sätt. Hur har du gjort din? Trevlig blogg förresten!!

Postat av: Sara´n

Publicerad 2007-10-01 21:50:48

SUsan Busan, din blogg är looveli! Ser med spänninge fram emot när du ändrar på de orange standardramarna...men antar att det inte ligger på prio ett just nu! Kramar Sara

Postat av: Susihus

Publicerad 2007-10-02 08:07:46

Inredningsgalen:Jag förstår vad du menar med bloggen...konstigt att man kan få sånt behov=)
Lena J:Jag har eller rättare sagt mannen gjorde ramen med lite tjockare trälister och sen häftade vi upp tyget. Den svarta är ursnygg!
Sara'n: Det kommer har bara inte hunnit och retar mej på att jag inte kan...Grrr

Postat av: MO

Publicerad 2007-10-02 16:41:30

Javisst är det skönt att handla när det är lite mindre folk. Har oxå bott på design Hotell i Göteborg, det rummet var inrett i brunt o svart, skitsnyggt. Detta rummet var också snyggt, ha de bra, kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela