Susihus

Go helg

Publicerad 2007-10-12 09:46:26 i Hem

Ja det blev fredag denna veckan också. Känns som det är bara måndagar och fredagar i mina veckor, är det fler som känner så?

Förra helgen så tog vi äntligen tag i och gjorde ett nattduksbord (konstigt sammansatt ord) till vårt gästrum. Efter att inte hittat något som vi tyckte passade så gjorde vi ett själva. Mannen sågade och fixade till och jag målade och tapetserade. Nu hänger det äntligen på plats och det passar ju toppen när vi får en nattgäst till helgen. Då får vi se om det funkar rent praktiskt...

Förrutom att umgås med goda vänner och äta och dricka gott blir det även en hundföreläsning hela söndagen på Brukshundsklubben. Vad ska ni göra i helgen?

Vill passa på att önska er en toppenskön helg!

image48

Kommentarer

Postat av: Eva

Publicerad 2007-10-12 10:53:24

Såg ju jättefina ut, fiffigt att tapetsera på smälter ju in i väggen då.
Ha en trevlig helg

Postat av: Eva

Publicerad 2007-10-12 11:01:28

Hej igen! Angående byta layout så var det lite trix, den variant jag hade valt (bland de man kan välja) fick jag inte in ett nytt huvud. Men jag bytte och då vips gick det galant.

Postat av: Maja

Publicerad 2007-10-12 11:17:24

Jag håller verkligen med om att veckorna går så enormt fort, hinner som knappt vara med så är det fredag igen. Men det är ju rätt skönt också! Vilken snygg tapet och läckra sängbord. Hoppas du också får en bra helg, kram MAja

Postat av: Sandra

Publicerad 2007-10-12 13:55:45

Jag känner samma sak, veckorna går väldigt fort just nu. Vad tjusigt det blev med sängbordet, läckert att använda samma tapet! Jag ska hålla tummarna för att både din och min orkiée överlever :) Ska bli spännade att se om den överlever min omvård. Trevlig helg, kram Sandra

Postat av: Frida

Publicerad 2007-10-12 13:56:46

Trevlig helg!

Postat av: Inredningsgalen

Publicerad 2007-10-12 14:14:10

Hej!
Skönt att vara tillbaka till verkligheten. Jättekul att titta runt i allas bloggar och se vad jag missat under veckan som gått. Snart är det äntligen helg och då skall jag passa på och komma i kapp pysslandet där hemma. Du är duktig du som fixar nattduksbord själv, snygg tapet!!!
Trevlig helg!

Postat av: MO

Publicerad 2007-10-12 14:17:04

Snyggt, svävande hyllor. Jag har för mig att det ibland tom står nattygsbord, eller jag minns kanske fel, jo det är ett konstig ord, sängbord kunde det ju heta annars. Vi har kalas inplanerat, igen...svågern denna gången. Fin tapet och sänggavel, nattgästen kommer nog att trivas utmärkt, kram

Postat av: Karin

Publicerad 2007-10-12 15:05:01

Fint det blev! Vi ska ha kompisar på middag ikväll och imorgon också. Ha en toppen helg!

Postat av: Sara´n

Publicerad 2007-10-13 08:00:39

Susan Busan, väldans najs! Ni är för fiffiga du och din man ;-) Vilken keps var det som åkte på?
Nu laddar jag inför och åka och plocka ved med mamma o pappa,...träningsvärk imorgon någon?
Kram Sara

Postat av: Linda

Publicerad 2007-10-13 22:42:35

Håller med! veckorna bara springer förbi.. Sängbordet blev jätte fint med tapeten, har själv funderat på något liknande som sitter fast på väggen..

Postat av: pia

Publicerad 2007-10-14 21:12:01

snyggt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela