Susihus

Lampinköp

Publicerad 2007-10-27 14:46:30 i Hem

Som sagt så har jag blivit en lamptok! Vet inte om det kan bero på att vi har en toppenhärlig lampbutik här i stan. Växjö Elektriska, de hade i allafall designkväll i torsdags kl 18-21 med 25% rabatt på en lampa som man köpte. Eftersom jag har spanat på en lampa som kostar lite så gör det ju att få 25% rabatt, men när vi kom ner på kvällen efter jobbet så var det tjockt i butiken och fullt utanför, puuh. Mitt positiva jag tänkte att jaja då tränar jag först och så kommer jag igen, det lär ju inte vara någon här vid 2030. Så jag cyklade ner helt slut efter ett power pump pass och till min fasa så var butiken lika full med folk. Jaja det var ju bara att ta kölapp och sätta sig ner, för nog skulle jag ha min FlowerPot lampa med mig hem.

Den har nu fått bli skrivbordslampa, kanske inte optimal om man läser och studerar vid skrivbordet men vi behöver mest ha lite ljus vid datorn när man sitter och jobbar och det passar den perfekt som.

I gästrummet/kontoret har vi även ändrat om en vanlig IKEA lampa till en lite mer personlig prägel den har fått samma tapet som på fondväggen på sig istället för något träimitation som satt på lampan från början.

Tyckte att tavlan i hallen behövde en liten skön belysning så det fick bli en Herstal lampa där, men nu räckte inte sladden så jag måste åka iväg och fixa det nu. Passar på att önska er alla en härlig helg! I natt får man en timme extra, inte så dumt med vintertid.

image54

Kommentarer

Postat av: Karin

Publicerad 2007-10-27 16:29:01

Kul med lite nya lampinköp.

Postat av: Anna

Publicerad 2007-10-27 17:58:29

Jag har önskat mig Flower Pot-lampan fast röd. Supersnygg!

Postat av: Linda

Publicerad 2007-10-27 22:19:26

Det är en snygg lampa, då förstår jag att det sitter bra med lite rabatt, snyggt gjort med taklampan från Ikea..
Ha det bra

Postat av: Inredningsgalen

Publicerad 2007-10-27 23:41:04

Den svarta är jättesnygg! Hade gärna haft en på skrivbordet här hemma och på jobbet!

Postat av: Johanna

Publicerad 2007-10-28 00:12:59

Fint du har gjort med taklampan!

Postat av: Hilajn

Publicerad 2007-10-28 13:00:16

Trevligt att shoppa lampor:D

Postat av: MO

Publicerad 2007-10-28 13:00:20

Vilken tur att du inte gav upp, det lönar sig att vara envis ibland.....den är snygg så jag förstår att det var värt det. Kanon att ändra en lampa på det viset, verkligen mer personligt...kram

Postat av: Malin

Publicerad 2007-10-29 21:03:23

Den där lampan är ju bara för snögg!!! :D Lyllos dig som har en. Nöjd du måste vara med ditt inköp...

Postat av: Anna

Publicerad 2007-11-06 14:09:07

Jag måste erkänna att jag nästan är lite avundsjuk på dig. Lampan är fruktansvärt snygg. Du måste vara glad över att du har en. Jag vill ha en NU. Hoppas jultomten är på bra humör för snällare än så här kan jag inte bli =)

Postat av: Ailoanastasia

Publicerad 2010-01-19 10:26:06

I recomend this site

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela