Susihus

Utmanad

Publicerad 2007-10-05 07:32:50 i Allmänt

Go morron
Hoppas att allt står väl till med denna fredagmorgon! Jag var och tränade pump igår kväll, första passet för denna terminen så jag kommer väl inte kunna röra mej i helgen....

Ska gå och ta några hälsoprover nu på morgonen inför det årliga hälsokontrollen så jag får inte äta frukost....Ahhhh jag är ju så hungrig! (Läs även snart grinig).

Jag har blivit utmanad av Tapeter & Teak att visa mina servetter så här kommer dem. Konstigt det var inte så många i lådan denna gång. Hihi

Skickar även med en bild på det fina hjärtat jag fick av Inredningsgalen. Det får symbolisera det stora varma tack jag vill ge alla er som lämnar en liten kommentar här för det värmer så gott.

Ha en underbart skön helg
Kram S
image43

Kommentarer

Postat av: Camillasnyahem

Publicerad 2007-10-05 10:47:28

Ja, servetter brukar man ju samla på sig ganska många av, fina var dina hur som helst! Och vad gulligt med ett hjärta, kan tänka mig att det värmde! Hoppas du får en trevlig helg!

Postat av: MO

Publicerad 2007-10-05 14:42:03

Fina servetter, har oxå dem längst fram, det köptes när min limefärgade period inleddes i somras. Hoppas du inte har alltför ont av träningsvärk, trevlig helg,kram

Postat av: Jenny

Publicerad 2007-10-05 14:54:04

Jag har också servetterna som är vita och limegröna! Hjärtat var verkligen gulligt!
Ville bara säga också att jag numera bara har min blogg öppen för inbjudna läsare, av lite olika anledningar. Det vore jättekul om du ville fortsätta att läsa hos mig, mejla mig i så fall på [email protected] så skickar jag en inbjudan!
Önskar dig en fin helg!
Kraaam!

Postat av: pia

Publicerad 2007-10-06 13:49:41

...oj då! har visst missat att jag var utmanad, har varit lite mindre vid datorn i några dagar...ska försöka ta tag i det snart... mysigt hjärta, va glatt å få et sånt! trevlig helg å kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela