Susihus

Bevis

Publicerad 2007-09-29 10:59:46 i Allmänt

Så var det helg igen! Kanske blir det en tur till Älmhult och IKEA också, för att få lite nya idéer och ett och annat inköp. Hörde att de har plockat fram julsakerna, det kan ju vara lite roligt att titta och drömma sig dit. Frågade min älskade man häromdagen om vi inte kunde åka och han sa "jo det kan vi väl", dock tror han att jag har gjort en komplott med vår valp Bono, då han har fullständigt förstört vår hall-dörrmatta, se bevismaterial A! Ser ut som en knarkarkvatt...denna en gång fina matta har vi köpt på IKEA och den är i ull och mjuk och go och uppskattas varmt av vår goa herre Kenzo. Vi får väl se om IKEA har några fina goa dörrmattor!

igår kom mitt bokpaket, som jag beställde på nätet häromdagen. Det får bli min helgläsning, en engelsk bok om Bono av Bono, (behöver bättra på min engelska) och den spännande fortsättningen på A-gruppens fall i Arne Dahls bok Himmelsöga. Mmm det gäller att elda i kakelugnen och krypa upp i soffan och läsa.

Vad ska ni göra i helgen?
Skaffa er en härlig helg med hopp om lite gott höstväder!
Kram
image38

Kommentarer

Postat av: Inredningsgalen

Publicerad 2007-09-29 16:06:11

Hej!
Ja grattis, du vann. Men jag skulle behöva din adress så om du kan mejla mig den hade varit bra!
Ha en jätteskön helg!

Postat av: Pia

Publicerad 2007-09-29 16:28:19

Vår hund förstörde också allt som kom i hans väg. Men det är ändå väldigt svårt att bli arg på dem små sötnosarna. Jag är så sugen på att skaffa hund igen jag kollar på blocket jätteofta men vi jag tror ändå inte att det blir att vi köper hund.

Postat av: Emma

Publicerad 2007-09-29 19:24:12

Vilken trotsig liten päls ni har :) I Stockholm har regnet öst ner hela dagen. Ska dock ut på galej nu och hoppas på uppehåll. Köpte dekorativa pumpor till köket igår. Så fint så ...
Kram på dig!

Postat av: Susihus

Publicerad 2007-09-30 10:50:39

Inredningsgalen: Oj så trevligt att jag vann men jag hittar ingen mailadress till dej...?

Postat av: Inredningsgalen

Publicerad 2007-09-30 19:38:21

Jag skall väl vara tacksam att våran cocker inte äter på det viset. Blir alltid så förbannad när han tuggar på något, men med facit i handen så är det sälla och oftast är det hans egna hundkorgar och filtar. Kunde som sagt varit värre!

Postat av: MO

Publicerad 2007-09-30 21:31:30

Jo det fanns mycket fint i tyghörnan, kul att hitta en butik med så många fina tyger. Vi rör oss lite i samma kretsar, höll jag på att säga...vi åker ju med till Älmhults ikea när vi ska handla. Den var lite söndertuggad mattan, ja...kram

Postat av: Inredningsgalen

Publicerad 2007-10-01 09:28:46

Här kommer mejlen!!!
[email protected]

Postat av: Maja

Publicerad 2007-10-01 12:03:00

Vilken busig liten lurvig vän ni har! =) Det är allt tur att de är charmiga iaf. Hoppas ni har haft en trevlig helg och att er nya dörrmatta (dvs om ni hittade en) får vara ifred. Kram Maja

Postat av: Z-R

Publicerad 2007-10-01 15:57:32

Hej på dig..Ser att du skulle med till min hemstad & hälsa på (Ikea)!! *ler*
Hittade ni något fint???
Får kika in här igen...Har det bra / Z-R

Postat av: Malin

Publicerad 2007-10-01 18:25:11

Heeej! Hittade du nåt på IKEA?? Jag är alltid på Älmhults varuhus. :)
Kram

Postat av: Susihus

Publicerad 2007-10-01 19:41:23

hihi det känns som vi kan ha en levande bloggträff på IKEA Älmhult!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela