Susihus

Irland

Publicerad 2007-09-20 17:37:05 i Resor

Befinner mej just nu i Galway på Irlands västkust, och har så gjort under hela veckan. Vädret är så där från och till, strålande sol till ösregn men tycker nog ändå att vädret har varit helt ok. I går när vi åkte ut till det otroligt fina ställe Connemara så sken solen och färgerna där ute på hedarna blev helt otroligt vackert.

Vi har tittat på så många hotell att jag är lite mixed up på allt vad hotell heter men här kommer bilder på ett helt otroligt läckert nyöppnat hotell som ligger på väg till Connemara mitt ute på landet nära golfbanor och sjön Lough Corrib. Hotellet heter Lisloughrey Lodge, ni hittar det på www.lisloughrey.ie


Det totalrosa rummet är damernas....sött va, hoppas att ni kan se att i handfatet är det imålat en orkidé. Supersnyggt! Hotellet har så många coola lampor så man blir helt sjuk!
Här kan man tänka sig att spendera en weekend!
image32
image33

Kommentarer

Postat av: Camillasnyahem

Publicerad 2007-09-20 18:27:03

Det ser ju alldeles underbart ut! Jag har alltid velat åka till Irland och blir ju inte mindre sugen av din berättelse!
Förresten, var får du tag i lådan med ekologiska grönsaker? Går det att göra över hela Sverige?

Postat av: Susihus

Publicerad 2007-09-20 19:12:09

Ekolådan har vi här i Växjö men jag vet att den typen av service finns på flera ställe, såg någon artikel om det i Allt om mat.

Postat av: MO

Publicerad 2007-09-20 20:01:01

Gud så lyxigt det ser ut, förstår om du mår som en prinsessa....urtjusigt sovrum oxå. Hoppas du får möjlighet till lite sightseeing o inte bara jobbar, för jag fick för mig att du är där i jobbet. Ha de gott, kram

Postat av: Theasrum

Publicerad 2007-09-21 11:34:24

Oj, så härligt!!!
Njut!

Postat av: Tarjeiingebjorg

Publicerad 2008-09-10 12:05:36

Thank you for all your emails and help. I have solved my problems with your help and my life is now worth living. I cannot thank you enough for what you have done for me and want the whole world to know how grateful I am for you. Thank you thank you thank you.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela