Susihus

Lördagsrapport...

Publicerad 2007-09-09 15:48:51 i Hem

Här kommer äntligen en lördagsrapport! Förstår inte lördagen försvann i ett nafs. Började med sovmorgon och pga det fick det bli en löpartur bort till bageriet för att hinna få några nybakade frallor till frukost. 

Sen blev det en tur på stan, mannen skulle ha nya löparskor och då ställer man ju upp att följa med! Är inte så svårövertalad hihi. Av någon konstig anledning så fick även jag med mej ett par nya skor, fast skor för inomhusträning! Insåg när jag var i butiken att mina har inte bara några år på nacken utan ja huuu.... så det var nog dax för ett par nya. Konstigt när det gäller löparskor , de känner man ju att de behöver bytas ut efter ett år men inomhus känner man inte så där... Nåja vi hann med att spana in lite trevliga tyger oxå både på Åhlens och Tyghörnan. Efter lite velande så blev det ett nytt tyg från Spira inköpt på Tyghörnan. Slutresultatet ska bli gardiner till köket. Men nu är symaskinen på turné hos mamma så det får nog ligga till sig till nästa helg.

Hem och planterade mina inköp från fredagen. En långpromenad med vovvarna och sen lite go mat på kvällen. Cajunmarinerade kräftor och västerbottenpaj innan jag somnade i soffan alldeles för tidigt!

image22

Kommentarer

Postat av: Karin

Publicerad 2007-09-09 18:59:23

Det där tyget är jättefint, ska bli kul att se gardinerna på plats.

Postat av: sara

Publicerad 2007-09-10 10:55:57

oj vad du hunnit med mycket! ha en bra måndag!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela