Susihus

Tips

Publicerad 2007-09-06 16:51:46 i Allmänt

Om ni precis som jag inte bara gilla fina inredningssaker utan även fina skönhetsprodukter. Då måste ni hoppa in på följande trevlig sida, tipset har jag fått av min älskade man! Han i sin tur fick tipset av sin manliga kollega...hihi

Lite roligt är det då män brukar få kalla kårar bara man närmar sig en skönhetsbutik, och som en go vän till mej uttryckte sig man tar aldrig in dem i så'na butiker för då får de ju se vad det kostar!!!!

http://us.strawberrynet.com/main.aspx?region=SE

Nu väntar jag med spänning på mitt paket som ska dimpa ner om någon vecka. Hoppas jag...!?
Ikväll bär det iväg till Village på kund och inspirationskväll. Trevligt det skulle även handla om belysning och det är ju något för mej som har lampdamp. Kommer bilder på mina lampor snart...

Må gott

image19

Kommentarer

Postat av: sara

Publicerad 2007-09-06 17:52:15

Tack för tipset! Jag har länge letat efter dermalogicas produkter, men hur dyrt är dte med frakten?

Postat av: Susihus

Publicerad 2007-09-06 19:09:47

Det är fraktfritt!!! =)

Postat av: Frida

Publicerad 2007-09-07 13:19:47

Tack för tipset!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela