Susihus

Tisdags tema Nära

Publicerad 2007-09-12 06:31:46 i Tisdagstema

image25
Dagens tema är Nära och det enklaste skulle ju vara att lägga in en bild på mina goa killar som jag bor ihop med, men då jag bor på hotell i Göteborg denna veckan så känns de dessvärre inte nära...Snyft!

Men jag har en bok med mej av en författare som nog har stått alla nära, Astrid Lindgrens Krumelurpiller. Hennes bästa citat för både stora och små. Boken är en trevlig gå bort present i stället för en blomma, överskottet av  pengarna går dessutom till SOS Barnbyar. Bra va!?

När en del tycker att man är stor, och en del tycker att man är liten, så är man kanske alldeles precis lagom gammal. - Alla vi barn i Bullerbyn

Kommentarer

Postat av: Frida

Publicerad 2007-09-13 09:58:36

Vilket bra tips och tolkning på temat!

Postat av: Caspermiriam

Publicerad 2009-02-11 14:18:00

I really appreciate your website. An interesting website with an interesting design. A lot of interesting info. Thanks.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela