Susihus

Flätad fredag

Publicerad 2008-04-25 07:04:07 i Allmänt

Så var det fredag igen. Tyvärr hann jag inte med rutiga torsdagen, efter en urtidig start med tåg till Göteborg och med en sen hemkomst fick det bli lite mingel med hundarna innan jag somnade.

Jag som trodde att flätad fredag skulle bli tuff, så plötsligt såg jag mina favoritstolar ute på altanen. De som mannen köpte till mig för snart 5 år sen i födelsedagspresent, kommer inte ihåg vad det heter men det är IKEA och så sköna att sitta och gunga lite i när solen skiner.

image179
Här fotade i de sista kvällsstrålarna som når altanen. Hoppas att det blir tillfälle och väder för att ta en kopp kaffe i dessa i helgen.

Ha en underbart skön helg!
Kram

Kommentarer

Postat av: Snusans Inredningsblogg

Publicerad 2008-04-25 09:15:11

Åh dom är så fina dom där stolarna... :)

Postat av: Lotta

Publicerad 2008-04-25 09:53:03

dom e verkligen superfina de där stolarna! men hur blir dom om de star ute hela sommaren, blir de nite fula av regnet da?

Postat av: Petra

Publicerad 2008-04-25 10:09:36

Dem är jättefina, har länge velat ha en sån. Men aldrig blivit av.
Har du dem ute nu? Låter du dem stå ute och dem klarar sig?

ha det bra och hoppas ni får sol hos er oxå.

kram

Postat av: detsvartataket

Publicerad 2008-04-25 10:36:55

Jättefin bild!! Härligt med sol!! Dom är supersköna att gunga i...
Trevlig helg!

Postat av: Lisa

Publicerad 2008-04-25 13:36:05

Så fint ni ser ut att ha det i trädgården! och jag förstår att de där stolarna är sköna att sitta i, mmm:D Päsa i efter en grillad måltid, mums. Hoppas det gick bra i Göteborg! Ha det så bra! kram

Postat av: MO

Publicerad 2008-04-25 18:57:53

Ja där tog du igen den missade rutan med råge, de är så snygga o ser sköna ut oxå. Ja hoppas helgen bjuder på lite sol o värme. Ikväll har vi grillat, fläskfilé, klyftpotatis, grekisk sallad o tzatsiki..mmm, behöver jag säga att vi njöt. Vi älskar att grilla o gör det ofta på sommarhalvåret, sen till hösten är man nästan trött på det. Mina föräldrar tar priset där i alla fall, de grillar fre/lör/sön...börjar tidig vår o slutar långt in på hösten. Så där ligger vi i lä. Ska ni ta det lugnt i helgen eller har ni planer? Vet inte riktigt men nyss sa maken...ska vi göra något i helgen...ja bara....ja vadå...Ska vi köra till Väla säger han..Jag bara äh JA..fast jag får se, inte så kul om det är kanonväder att sitta i bil så länge. Ha de så bra i helgen, kram vännen

Postat av: Hanna-Sofia

Publicerad 2008-04-25 20:38:50

Dom är verkligen läckra dom där!

Postat av: Fröken L

Publicerad 2008-04-25 23:15:47

Har gillat dem sedan de lanserades på Ikea. Så speciella på nåt sätt. Maria Vinka som designat om jag inte minns fel. Trevlig helg :)

Postat av: Jenny

Publicerad 2008-04-26 08:56:36

Hej vännen! Dagarna bara rusar på och det är alldeles för länge sen jag kikade in här... Fina tolkningar nu gjort på alla olika mönster! Stolarna är verkligen coola! Hoppas även denn helg blir solig så du får sitta och gunga i dom! :)
Må så gott! Många kramar Jenny

Postat av: Lisa

Publicerad 2008-04-27 15:14:03

hehe, du är utmanad! :D

Postat av: MO

Publicerad 2008-04-27 20:13:10

Ojoj vilken kändisträff du varit på...Låter riktigt kul, men det tar på krafterna att vara på topp... :). Ja grillat har vi gjort, i Fredags ju, men sen har det blivit köpemat resten av helgen, slött..jag vet men igår var vi i stan, o idag har vi grejjat hela dan o då är det ett sådant avbrott att gå in o fixa käk. Skönt tycker jag med för jag är rätt trött på att laga mat, det gör jag ju varje dag annars. Hoppas ni haft en mysig helg, kramar

Postat av: Petra Bloggar

Publicerad 2008-04-27 20:30:59

åh nu blev jag drömsk, tänk att få sitta å ta en kopp kaffe där i kvällstrålarna *tittar ut på regnet som öser ner....suuuuuck*

;-)

Postat av: Designtjejen

Publicerad 2008-04-28 21:55:10

Vilket fint kort.. och verkligen flätad :-)
Hoppas att du har haft en bra måndag!
Kram

Postat av: Lovisa

Publicerad 2008-05-05 13:18:11

de ser sköna ut

Postat av: First Class Flurry

Publicerad 2010-02-04 12:31:59

Very informative. Great site. Really professional.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela