Susihus

Lamptok

Publicerad 2008-04-03 08:35:54 i Inspiration

Förkylningen ligger fortfarande tät över huvudet men jag har nu tagit mig till jobbet. Tänkte pigga upp er lite med lite sköna lampbilder då jag är en sån lamptok. Kan ni tänka er att en av mina favoritbutiker Växjö Elektriska har 20 % på valfri armatur ikväll. Det är kvällsöppet i stan och olika butiker har olika erbjudande och lockelser, allt för att få dit oss konsumenter. Har inte bestämt mig en om jag ska snörvla och hosta dit. Men denna lampa är ju ändå en favorit. Vet inte vad jag ska ha den men det brukar ju lösa sig...Hihi=)

MISS K
Miss K från Flos, där även bilden är hämtad

Den här lampan sneglade vi på till vår hall när vi sen föll för Louis Poulsen lampan Enigma, som vi är helnöjda med. Men denna är fin och man kan ju alltid få titta lite.
2097 Takkrona 30 lampor
Flos Takkrona

Denna är ju en favorit också, Norma Copenhagen

Norm 69

Lite rolig lampa

Icarus lamp white

Hmm ja det får nog bli en tur i kväll och spana in och se om plånboken och jag har samma åsikt!
Ha en härlig dag!
Kram

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2008-04-03 09:02:57

Miss K är riktigt snygg! Krya på dig!

Postat av: Johanna

Publicerad 2008-04-03 10:55:00

Ja, det kan vara svårt att motstå ett bra erbjudande även om man är sjuk :)Krya på dig och lycka till med shoppingen!
Kram!

Postat av: Lotta

Publicerad 2008-04-03 11:40:38

krya pa dig! urläckra lamport du visar upp, Speciellt Miss K är dööööö snygg!!

Postat av: Livet i byn

Publicerad 2008-04-03 11:42:20

En Miss K lampa skulle gärna få flytta hem till oss. Men priset är ju inte det biligaste precis.

~Livet i byn

Postat av: Sandra

Publicerad 2008-04-03 13:26:14

Det ska bli spännande att se om det blir några inköp :) Kram Sandra

Postat av: Johanna

Publicerad 2008-04-03 16:16:28

Hej igen! Jag har utmanat dig i min blogg om du vill och orkar! Kram!

Postat av: Sofie

Publicerad 2008-04-03 16:44:07

Snygga lampor! Och är det lite rea samtidigt som man spanat in en särskild lampa, så måste man ju nästan slå till :) hihi. Den översta är oförskämt tjusig! Kram på dig!

Postat av: MO

Publicerad 2008-04-03 16:59:48

Snygga lampor, fast er hallampa slår allesammans....tycker jag i alla fall. Jag som ska till Växjö nästa vecka..typiskt, men men så är det ju ofta. Trist med långvarig förkylning, jag kurerar själv en dundrans huvudvärk med piller...Jo jag skrev på fri hand...rastlös som jag är orkade jag inte beställa ett väggord, o blir det inte bra är det ju bara att måla över. Hoppas du fyndar o krya på dig oxå, kram

Postat av: detsvartataket

Publicerad 2008-04-03 18:26:22

ja lampor är så kul!! Synd att många man hittar är så dyra...jag är ett fan av Louis Poulsens lampor...AJ är såå fin bla...

Ha det bra!

Postat av: Monkan

Publicerad 2008-04-03 20:17:25

Jag tror du hälsat på i min blogg, annars var det nån annan med samma namn (ingen fungerande länk i kommentaren), men oavsett vilket så var det trevligt att få en titt i din blogg!

Växjö Elekriska, jo, farligt trevlig affär :-) Jag har inte kunnat motstå att handla där fast jag måste krångla hem grejerna till Stockholm på tåget sen... Tyvärr såg jag det här för sent så jag hann inte dit ikväll ;-)

Postat av: Designtjejen

Publicerad 2008-04-03 21:24:03

Den var jätte fin.. får se om du köper den nu då... :-)

Postat av: Linda P

Publicerad 2008-04-03 21:31:54

Ja, snygga allihopa. Jag tror jag vet vilken butik du menar, har sjukt snygga grejor.

Löpningen går det inget vidare med. Försökte mig på en runda i veckan gick inte så bra. Var hos sjukgymnasten som masserade, kolla mina fötter, stack nålar i mig osv och nu har jag fått ett upptrappningsprogram vilket innebär endast 15 min PROMENAD och så sakta vidare därifrån. URTRIST! Du vet säkert hur det kan vara...Så det där loppet i Växjö vet i sjutton hur det ska bli med det. Sambon ska köra iaf. Kanske sonen också.

Krya på dig i alla fall!!

http://livinglikelinda.blogg.se

Postat av: Liza

Publicerad 2008-04-03 23:19:46

Norm 69 hänger i taket på mitt jobb.. den är så fin. Hoppas du orkade ut och shoppa lite...
Krya på dig!
KRAM!

Postat av: Lisa

Publicerad 2008-04-04 10:49:12

Snygga lampor du hittat! :D Kom du och plånboken överens? Hoppas! KRAM KRAM

Postat av: Jenny

Publicerad 2008-04-04 11:33:40

Vad skönt att du har piggat på dig!!! Det är verkligen inge kul att vara sjuk...
Blev det något lampinköp??!?

Ha en toppenbra helg!
Många kramar från Jenny

Postat av: Ulrika

Publicerad 2008-04-04 15:38:07

Hoppas förkylningen ger med sig snart!
Blev det någon lampa?

Önskar dig en trevlig helg!

Postat av: Kristina - Kix Inredningskoll

Publicerad 2008-04-06 21:16:39

Miss K är så fin och passar på de flesta ställen. Lampor är bland det mest roliga i inredning - det finns så mycket snyggt!

Postat av: Wohnhaus

Publicerad 2008-04-07 11:17:45

Den snygga Philippe Starck lampan Miss K har jag också fastnat för!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela