Susihus

Vilken helg

Publicerad 2008-12-08 20:50:09 i Hem

2:a ljuset tänt! Sökgänget försökte träna i lördags men vi fick ge oss för det var fullt med jägare överallt. Så en besviken kille fick bara träffa sina sökfiguranter men utan att jobba. Nåja han får ladda till nästa helg, då vi har valt ett garanterat jägarfritt område.

Vi har haft en toppen helg, åkte till Jönköping i lördags eftermiddag och checkade in på Stora Hotellet. Snygg lobby, rummet var ok men inget speciellt och badrummet var rätt trist, men spela roll det var inte där vi skulle spendera tid. Vi var bjudna på 40 års fest. Vi fick så mycket god mat och allt var så fint dukat och ordnat, vi åt 4 rätter och noterade vid 0150 att vi precis hade ätit upp tryfflen till kaffet. Hihi=) Härligt med långa och trevliga middagar och så mycket trevligt folk. Jag och mannen höll en liten musiktävling mellan huvudrätten -som bestod av helstekt oxfilé och västerbottenrisotto MUMS- och ostbrickan. Så vid 4 tiden på morgonen gick vi sakta hem igenom stan. Sov till 11 på söndagmorgonen, det har väl knappt hänt sen man var tonåring!!! Tur att Elite kör med Relaxsöndag, frukost till 13 och utcheckning till 18.

Hann även pynta lite, hittade massa blåbärsris när jag var figurant på söket häromdagen så det hamnade i min Koziolväska med lite ljusslingor.



Bilder: Susihus

Hoppas att ni har haft en skön helg.
Kram på er

Kommentarer

Postat av: C a m i l l a

Publicerad 2008-12-08 21:24:44

Oj, vilket party!!! Så länge har jag inte varit uppe på evigheter. Vilken tur att hotellet tillät sovmorgon. =)

Ja, 35 är en bra ålder - där ville jag också gärna stanna.

Men det är väl bara att gilla läget, man har inte så mycket andra alternativ. :-D

Kram på dig!

Postat av: C a m i l l a

Publicerad 2008-12-08 21:27:42

Nä... kom inte min kommentar fram?? :(

Kram!

Postat av: Nanna

Publicerad 2008-12-08 22:13:06

Vad fint det där blev! Kreativt! =)



Lät som en riktigt superskön helg ni hade! Bra att du skrev det som Elite kör med på söndagarna. Vet jag att jag ska satsa på det hotellet nästa gång man åker iväg och ska festa någonstans!

Postat av: Lissen

Publicerad 2008-12-08 22:43:56

Vilken underbar helg!!!!

Härligt med en man som köper hem hyancinter också!

Ha en skön vecka!

Postat av: Petra

Publicerad 2008-12-09 10:03:01

Underbart med julpyntet! Låter som en kanon helg! Ja som sagt att lämna in cykeln blir för dyrt anser jag om jag kan själv fixa det lika bra. Kram

Postat av: Jessica

Publicerad 2008-12-09 17:39:34

vad fint du gjort! tralala, idag har något kommit! tjoho..hihi

Postat av: Designtjejen

Publicerad 2008-12-09 21:39:14

Vad fint du har gjort det! Vilken mysig helg det låter som ni har haft. Stora Hotellet i Jkpg har blivit så fint tycker jag efter dom gjorde i ordning det!!

Kramis

Postat av: Pernilla

Publicerad 2008-12-10 15:09:59

Nästa varje gång jag läser din blogg, suckar jag och undrar varför jag inte kan komma igång igen men min hund. Suck! Han börjar bli till åren och det kanske är meningen att jag ska börja om med en ny? Nehe, nu snackar jag sk...t!

/P

Postat av: MO

Publicerad 2008-12-10 17:09:21

Ojdå,minns inte när jag var uppe så sent....Men det låter kanonkul. Fint du gjort i din koziolväska...Kul att du är med i utlottnigen, lycka till, kramar

Postat av: Lena

Publicerad 2008-12-12 16:59:21

Läckert! Verkligen :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela