Susihus

Äntligen måndag...

Publicerad 2008-02-25 20:17:35 i Hem

...som min chef så käckt brukar säga! Nåja det är väl i och för sig skönt med en ny vecka. Förhoppningsvis är det denna veckan som vårt badrum blir klart!

Hoppas att ni alla har haft en ljuvlig helg. Vi har varit hundvakter åt 2 schäferdamer. Så här har det varit välbevakat i helgen. Synd om de hundrädda som har cyklat fel i helgen och hamnat på vår återvändsgata...! Så det har blivit en och annan motionsrunda, filmer och gott umgänge med ett par vänner som har köpt hus. Åhhh så roligt att få höra om deras planer och ritningar på hur de ska nu kliva in i renoveringen! Ser fram emot att få följa dem.

Då jag har haft lite stilje i fixanerven fortfarande får ni håla till godo med en tur in i tvättstugan/groventrén idag.
image127
Bild: Susihus
Här rymms vår Norrgavels hallmöbel, pappelina matta och som lite färgklick till allt svart/vitt en kul affisch som jag har fått av en danskbrevkompis för många många år sen.

Då jag ska vara hemma denna veckan och nästa ska jag försöka att uppdatera sidan lite oftare. Ha en alldeles ljuvlig måndag!

Kram

Kommentarer

Postat av: Frida

Publicerad 2008-02-25 21:52:11

Vilken fin pappelinamatta, jag har en likadan i min hall fast i brunt/guld :-)

Postat av: Malin Inspiration & design

Publicerad 2008-02-25 22:14:57

Hej! Hoppas alt är bra!? Vad bra med en groventré i tvättstugan. Vi har också funderat på det ett tag. :)
Vår hall är centrerad i mitten av huset så det är lite dumt, man går igenom den vart man än ska. Sen är det öppet där så man drar in en massa utifrån. Trist!

vad häftig din förvaring
på väggen var. Snyggt tyg på den (facken).

Kram!

Postat av: pia

Publicerad 2008-02-26 00:28:26

tjena! oj vad trevlig groventré/tvättstuga, gillar tavlan, en riktig färgbomb:)
ha en trevlig jobbvecka!
KRAM

Postat av: Johanna

Publicerad 2008-02-26 07:12:18

Riktigt fin Pappelinamatta!

Postat av: jenny

Publicerad 2008-02-26 18:33:12

måste vara super med en groventre...vill jag också ha. Vilken härlig färgklick till tavla. Kram/jenny

Postat av: Anki

Publicerad 2008-02-27 18:13:22

Superfin matta!!
// Anki

Postat av: Petra Bloggar

Publicerad 2008-02-27 21:47:31

heeej! =)
vilken fin plansch! gillar den hur mycket som helst!
kramen

Postat av: Gardandrea

Publicerad 2008-11-24 13:50:24

Great site. Keep doing.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela