Susihus

Före och under...

Publicerad 2008-02-08 07:50:35 i Hem

Go morron!
Är tillbaka från ett fantastiskt Malta. Strålande sol och 15-20 grader, även om vi har sprungit omkring och tittat på alla ställen vi ska vara på, så har vi hunnit med att njuta lite av solen. Att få sitta ute och äta lunch och solen gassar. Mmmm det får man njuta av länge, då här hemma är det lika grått som hela denna konstiga vintern har varit. Kändes att kroppen bara sög in solstrålarna, och man fick lite ny energi. Härligt och vilken fantastisk vacker ö, nu i alledeles grön fräsch vårskepnad. Kan varmt rekomendera en tur till Malta, en annorlunda ö i Medelhavet.

I dag bjuder jag lite på bilder från vårt badrum, som det såg ut precis innan hantverkarna gick in och hur det ser ut just nu... De skulle ju bara riva golvet men när de hade gjort det så såg det inte så bra ut. Kakelkillarna sa bara att oj så här brukar det inte se ut. Man kunde se att hantverkarna som gjorde vårt badrum för 5 år sen hade penslat på lite ytskikt men inte mer...Så nu har de rivit ner hela badrummet och nu är det sakta på väg tillbaka. Under tiden har vi badkar ute i hallen...kanske kan vara nå't!
image119
Bild: Susihus

Nu ska jag snart göra mig i ordning för att cykla ut till flygplatsen (skönt när man bor på mindre ort) och ta planet upp till Stockholm för ett kundbesök sen ska det bli helg! Jiipieee

Ska ta mig tid i helgen att titta in och läsa era bloggar och lämna små avtryck hos er.
Ha en ljuvlig fredag och se till att skaffa er en härlig helg!

KRAM

Kommentarer

Postat av: Sara´n

Publicerad 2008-02-08 08:43:13

God Morgon! Vad typiskt att jag jobbar sent idag, annars hade jag ju fått se dig =) Ha en skön helg! Kram Sara

Postat av: Johanna

Publicerad 2008-02-08 09:12:30

Kul att få se bilder från hur det såg ut innan.

Postat av: MO

Publicerad 2008-02-08 14:24:09

Ja det tycker jag absolut...att ni ska ha badrummet i hallen..så luftigt o fint, hihi...Låter inte helt fel med sol o värme, skönt med lite solenergi. Så du får snart ta helg i alla fall...vet ingen som far så mycket i jobbet som du, trivs du med det? Låter lite lyxigt men kan ju tänka mig att det blir jobbigt i längden, ha en fin helg, kram

Postat av: jenny

Publicerad 2008-02-08 19:12:05

du verkar ha haft det toppen på malta, provade du någon glass?:-) syrran min åker tillbaka dit imorgon & jag skulle så gärna vilja följa med.

Badkaret i hallen, varför inte. Du kanske skapar en ny trend;-)
Kram/jenny

Postat av: pia

Publicerad 2008-02-08 23:11:30

tack för ditt trevliga avtryck hos mig:)
kul att se före bilder, PUH! jobbigt projekt...
trevlig helg!
kram

Postat av: karina

Publicerad 2008-02-08 23:13:07

Åh, vad härligt du verkar ha haft det. Vad jobbar du med riktigt, du verkar ha ett hektiskt arbetsliv....

Postat av: Jenny

Publicerad 2008-02-09 08:36:56

Vad spännande det är att följa er badrumsrenovering! Det kommer bli toppenbra, det är jag helt övertygad om!!
Brödrosten vi har kommer från Duka. Drömmer om en Dualit men i väntan på den så tyckte jag den här var helt ok. Den kostade runt 400-500 kr vill jag minnas.
Din resa till Malta verkar ha varit helt underbar, trots att det var en jobbresa. Så härligt att få insupa sol och värme!
Ha en fortsatt bra helg! Kramar Jenny

Postat av: Karin

Publicerad 2008-02-09 12:12:10

Vad härligt med lite utlandsvistelse och komma från detta trista väder. Jobbigt med badrumstjafs, hoppas det nu blir bra.

Postat av: Petra Bloggar

Publicerad 2008-02-09 12:38:32

kanonfint =)

kul att du gillar mina smycken! =)

kram

Postat av: Linda P

Publicerad 2008-02-09 15:51:43

Vad spännande!! Skön lördag på dig, kraaam :)

Postat av: Linda P

Publicerad 2008-02-09 16:05:17

En liten fråga: Hur kommer man i kontakt med Jenny/Seasidelivingbyus... Är nyfiken på hennes blogg :)

Postat av: Kristina - Kix Inredningskoll

Publicerad 2008-02-10 10:30:21

Vilket härligt jobb du verkar ha som tar dig ut på resor. Även om du jobbade så antar jag att det var lite trevligare att göra det i sol och några grader varmare. Ha en härlig söndag!

Postat av: Tobiasnikita

Publicerad 2008-09-23 12:22:24

A very interesting read, I hope you will be adding more soon. Will be passing this onto all my friends.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela