Susihus

Önskningar...

Publicerad 2008-02-21 08:46:27 i Vill gärna ha...

Tillbaka igen och inte är badrummet klart och jag tvivlar på att det blir klart denna veckan. Då det är något uppställt hemma och man inte direkt känner för att piffa till så är det sparsamt med bilder just nu. Nä nu ska jag inte belasta er med mitt gnyl om det mer. Men då det börjar närma sig.... nåja om ett par månader fyller jag år så passar jag på att visa några saker som jag gärna skulle vilja ha hemma i mitt kök. Drömma kan man ju få göra.....

image124
image125
Bild: Kollage från Dualit

Hur snygga är inte deras saker!?

Göteborgsdagarna var intensiva, det var kurs i 2 dagar, vi avhandlade vår vision, köpprocess och intervjuvteknik. Lärorikt men oj så trött man blir av att bara sitta still och ta in för att sen träna och använda sig av lite nya tekniker.

Idag blir det lunchträning, ett litet pumppass och jag har nästan lyckats få med mig hela kontoret. Hihi=)
Ha en toppenskön torsdag!

image126Kram

Kommentarer

Postat av: anette

Publicerad 2008-02-21 09:35:17

Visst är det kul när fler från jobbet kommer iväg och tränar ihop? Så är det på mitt jobb också och igår fick jag mig en riktig genomkörare på Pumpen, det känns i lår och rumpa idag :).

Postat av: Designtjejen

Publicerad 2008-02-21 09:54:46

Jätte snygga!!! Åh.. jag gillar din bakgrund på din blogg. Jätte snygg!

Postat av: Johanna

Publicerad 2008-02-21 10:18:52

Fina saker!

Postat av: Malin

Publicerad 2008-02-21 10:22:11

VILKEN FRÄCK BRÖDROST! De ska komma några och kolla på valpisarna på sön, som vi tror kan ge någon valp ett bra hem:) En annan är eventuellt såld o sen är det bara en kvar:) kram

Postat av: jenny

Publicerad 2008-02-21 16:47:14

Skönt att vara hemma igen antar jag, synd att du inte fick komma hem till ett färdigt badrum. Riktigt läcker brödrost!! Kram/jenny

Postat av: Malin Inspiration & design

Publicerad 2008-02-21 19:12:17

Hej Hej! Vilken tuff brödrost!! =)Kram

Postat av: Ulrika

Publicerad 2008-02-22 15:14:44

Inne för att önska en trevlig helg!

Kram kram

Postat av: MO

Publicerad 2008-02-22 19:42:29

Toppensnygga saker...hoppas verkligen "någon" ser vad du önskar dig. Jag fyller med år om ett tag så det kanske är hög tid för mig oxå o göra en önskelista. Ha de fint i helgen, kram

Postat av: Petra Bloggar

Publicerad 2008-02-23 09:25:00

dulait gör så himlans mycket snyggt!!!

trevlig helg! kram

Postat av: Jenny

Publicerad 2008-02-25 14:41:57

Åh, en sån där brödrost står på min önskelista också! Skulle gärna vilja ha en vit Kitchen Aid också... :)

Ha en toppenbra vecka! Kramar Jenny

Postat av: MO

Publicerad 2008-02-25 19:50:11

Kikar in o önskar dig en fin vecka, kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela