Susihus

Snart....

Publicerad 2008-02-28 21:43:26 i Hem

...Är det helg!
...Är badrummet klart! Jippie nu har alla hantverkare varit här och efter diverse fix med att de har satt vattenrören för tätt och lite annat smått och gott så återstår nu bara det roliga att piffa till det. Det får bli en sväng till IKEA i helgen för att se om vi kan hitta lite fina krokar och handduksstänger. Kommer mer bilder på när det är inrett och klart.
image128

Bild: Susihus
Annars har veckan stormat förbi, jag som trodde att jag skulle få mer tid att uppdatera bloggen när jag har varit hemma. Men det har varit att sitta på brukshundsklubben och ta emot alla som vill gå valpkurs till våren i tisdags och i onsdags så hade vi lite trivselkväll på jobbet för våra nyanställda och i kväll har jag jobbat över. Puuh

Vill passa på att önska er en härlig helg!
Kram

Kommentarer

Postat av: Detsvartataket

Publicerad 2008-02-28 22:18:14

Lyckos där!! Vi har en bit kvar....bläää
Men det ser ut att bli fint! Tummen upp!!

Postat av: Sandra

Publicerad 2008-02-29 01:10:56

Så roligt! Erat badrum är riktigt fint! Kram och ha en trevlig helg du också!

Postat av: Kusin Emma

Publicerad 2008-02-29 19:23:55

Hej kusin Susan - hjälp, vad länge sedan det var nu. Din blogg är superfin. Det verkar faktiskt som om jag inom en snar framtid kommer att börja blogga igen. En viss Sara Roloff ska se till att det händer ...

Hoppas allt är bra med dig, Johan och pälsarna!
Många kramar

Postat av: jenny

Publicerad 2008-02-29 19:28:36

åh så snyggt det blev, väl värt att vänta på om du frågar mig:) Trevlig helg!! Kram/jenny

Postat av: Jenny

Publicerad 2008-03-01 16:02:22

Det blir verkligen toppenfint i ert badrum! Är lite avis på ert badkar på tassar... vill också ha! ;)

Ha en mysig lördagskväll och en skön söndag!
Kramar Jenny

Postat av: Karin/Theas rum

Publicerad 2008-03-01 19:34:22

Åh, vad snyggt!!

Vill också ha badkar - nu.

Postat av: Sofie

Publicerad 2008-03-01 21:37:43

Så fräscht och snyggt badrum! Kul att det är färdigt, blev väldigt bra :) Är det okej att jag länkar till dig? Kram!

Postat av: Maja

Publicerad 2008-03-02 09:22:46

Oj så härligt för er att badrummet äntligen är klart, snyggt blev det också! Kram Maja

Postat av: pia

Publicerad 2008-03-02 19:47:05

otroligt sanslöst snyggt! vill bara ha ett supernytt å fräscht badrum m badkar...åhhh så trevligt det hade varit!
ha en mysig kväll!
KRAM

Postat av: Malin Inspiration & design

Publicerad 2008-03-03 11:45:57

Det ser fint ut!!

Postat av: Linda P

Publicerad 2008-03-06 12:08:02

Ohh så snyggt! *avis*

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela