Susihus

Tisdagstema - Okänd

Publicerad 2008-02-12 21:42:33 i Tisdagstema

Äntligen hemma igen! Efter en två dagars tur till Göteborg och en hel del möten så är det skönt att vara komma hem till sina herrar. I går kändes det som vår i luften men idag när jag cyklade hem från tåget så var det iskallt. Brrr...

Badrummet är fortfarande inte klart, jag börjar bli lite less på att ha det uppställt men det är bara att bita ihop. Så jag kan tyvärr inte visa er några uppdaterade bilder därifrån.

Dagens tisdagstema är okänd och mitt bidrag till det är en härlig vinterbild på Brooklyn Bridge i New York. Staden där de flesta kan gå omkring okända.
image121

Bild: Susihus
Snart är det alla hjärtans dag....har ni köpt något till era nära och kära?
Stor tisdagskram till er alla som förgyller min tillvaro med små glada tillrop

Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2008-02-12 23:01:24

Vilken härlig bro, den ser riktigt bastant och gammal ut. På tal om alla hjärtansdag så fyller sambon år dagen innan så han kommer att få en liten alla hjärtandags-överaskning med sina paket :) Hur firar du? Kram Sandra

Postat av: Petra

Publicerad 2008-02-13 06:23:31

ja visst är det tokigt att det blommar redan! vet inte om jag gillar det heller, för det känns ju som om någon måste vara fel... :S

gillar dina tisdags-teman, får mig att tänka!

kram

Postat av: Jenny

Publicerad 2008-02-13 09:45:20

Härlig bild från New York - vill såååå gärna besöka den staden!!!

Ha en fortsatt bra vecka! Kram Jenny

Postat av: Johanna

Publicerad 2008-02-13 12:10:53

Fin bild! Dit skulle jag gärna åka!

Postat av: MO

Publicerad 2008-02-13 19:32:31

Ja man ska nog inte ropa hej än..vad det gäller våren, varmt o skönt ena dan o kyligt o grått nästa. Jobbigt o leva i byggdamm, men tänk så bra det kommer att bli. Nja, är inte så mycket för alla hjärtans/mors/fars dag...har köpt lite smått o gott till barnen, men det är allt, kram på dig

Postat av: Sara´n

Publicerad 2008-02-14 08:53:20

Hej & God Morgon! Tack för din söta kommentar =) Ja jag fick inspiration då du hittade allt man kunde ändra på. Så jag är inte sämre jag =) Vad kul att du tyckte Geddon vart fin, om du nu inte lurades?
:-P
Kram Sara

Postat av: Malin

Publicerad 2008-02-14 13:52:03

Ha en underbar alla hjärtans dag! KRAM

Postat av: jenny

Publicerad 2008-02-14 15:21:43

kikar in & önskar dig & din familj en trevlig alla hjärtans dag!!
Kram/jenny

Postat av: Pia

Publicerad 2008-02-14 16:14:08

♥ kramisar till dig från mig.

Postat av: Maja

Publicerad 2008-02-14 18:47:57

Tänkte bara kika in och önska dig en riktigt mysig alla hjärtans dag. Kram Maja ♥

Postat av: Jenny

Publicerad 2008-02-15 12:20:19

Hoppas du hade en fin Alla Hjärtans dag igår! Önskar dig en skön helg!

Stor kram från Jenny

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela