Susihus

Äntligen ny layout

Publicerad 2008-01-21 21:22:42 i Allmänt

Äntligen har jag fått hjälp och tagit tag i layouten på hemsidan. Milde tid så skoj att fixa och trixa med och nog är man allt lite stolt när man får till något, jag som inte förstår ett ord av html koder... 1000 tack snälla S för all din hjälp, tålamod och sköna skratt!

Ja nu får vi se hur länge det kommer att se ut så här tills jag hittar något nytt som jag bara vill ha!!!

Vårt ena grannpar har fått tillökning, en liten tjej. Så idag flängde jag runt på lunchen och letade efter en söt liten lagom present. Jag var inne på redan från början något med busungemönstret för jag tycker att de är så söta. Det fick bli en tavla och efter mycket velande mellan Prinsessan och Indiantjejen så blev det Prinsessan. Tyckte att det symboliserade att de har fått en liten prinsessa och sen tänkte jag att det passar nog mer in hos dem med det röda ifall de vill köpa mattan ur samma serie. Inredningsstörd som man är så tänker man ju ett steg till....för allt måste ju matcha. Ja jag vet att det är knasigt.......!?
Stor KRAM till er alla
image110
Bild: Susihus

Kommentarer

Postat av: Cissi

Publicerad 2008-01-21 21:28:05

Din nya layout blev jättebra. Jag skulle även behövt fixa till min sida.

Postat av: Petra

Publicerad 2008-01-21 21:37:33

klart att det ska matcha!
skadad är vad man är ;-)

hihihi!

Postat av: Sandra

Publicerad 2008-01-21 21:38:54

Vilken snygg layout du har fixat! Känner igen mig i det du skriver, det är kul med förändring, jag håller också på och ändra sidan hela tiden :)

Postat av: Malin

Publicerad 2008-01-21 22:19:04

Snygg layout! kram

Postat av: Hilajn

Publicerad 2008-01-22 09:18:58

Snygg sidan blev och presenten är ju en toppenpresent:)

Postat av: MO

Publicerad 2008-01-22 18:38:42

Åh så söt, de blir säkert jätteglada över den fina tavlan. Fin layouten på din blogg blev, kanon...Jag har tur som har duktig make o son framförallt som hjälpt mig, tycker det är hur mycket text som helst som man ska in o ändra bland...kram

Postat av: jenny

Publicerad 2008-01-22 19:40:20

snygg layout & fin tavla.
den där mannerstål,hon kan sin sak:-)

Postat av: Anna

Publicerad 2008-01-23 08:15:26

Oj, så fint det blivit här! Vilken sööööt tavla! Var har du hittat den? Kök är minsann inte lätt, var köpte ni ert kök? Vi har för tillfället kontakt med HTH och kvinnan där är verkligen jätteduktig, men vi har inte sett prislappen än ;)

Postat av: Eva

Publicerad 2008-01-23 11:16:59

Oj så fin din blogg blev, gillar verkligen det guldiga snirkliga. Min lilla tjej har också en sådan tavla, de är verkligen fina, hon gillar också den mycket.

Postat av: Jenny

Publicerad 2008-01-23 11:22:12

Din nya layout är superfin! Tavlan du köpte likaså!
Kramelikram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela