Susihus

Ensam

Publicerad 2008-01-29 21:54:55 i Tisdagstema

image116
Dagens tisdagstema är ensam och det var ju inte så svårt att tolka idag när jag sitter just ensam på ett hotellrum i Göteborg. Finns det någonstans man kan känna sig så ensam som mitt ibland en massa folk men ändå helt själv på ett hotellrum?? Bilden på ett ensamt träd i öknen i Egypten får symbolisera den ensamheten!

STORT TACK till era superdupergoa inlägg efter min förtvivlan i förra mailet. Det är så glädjande och värmande att få dessa små inlägg. Ja jag vet och intalar mig hela tiden att hundarna har det bra på pensionatet. Kenzo med sitt otroliga förstånd bara tittade på mig och förstod direkt vad det handlade om när jag gick in med dem i deras kupé igår. Nåja de har varandra och snart är jag hemma igen. Ahhh vad fåning man är, förstår att ni som inte har djur tror att man är helt knasig, och det är vi väl ibland. hihi=)

Nu är det nog bäst jag hoppar till sängs efter en tidig morgon (0445 gääsp) så jag är pigg imorgon på workshopen.
Sköt om er!
KRAM

Kommentarer

Postat av: tina

Publicerad 2008-01-30 12:06:14

Fint tolkat tisdagstema!!!
Ha det gott!
kramar/tina

Postat av: Petra

Publicerad 2008-01-30 12:17:49

ja, usch inget kul att känna sig ensam och det är ju som du säger värst när man är bland folk :S

hoppas att du får komma hem till vovvsarna snart! =)

kram

Postat av: MO

Publicerad 2008-01-30 14:17:57

Om man inte har sådana känslor för sina djur så ska man ju inga ha, det är klart det känns i hjärtat o lämna bort dem, man kan ju inte förklara för dem att man kommer igen....nej du är inte ett dugg fjantig, bara en ansvarsfull hundägare, många kramar till dig i din ensamhet.....

Postat av: Karin/Theas rum

Publicerad 2008-01-30 22:24:46

Fårtår din tankar om hundarna, att inte kunna förklara för djur är svårt. Men som sagt du är ju snart hemma hos dem igen.
Fint tolkningn av tisdagstemat.

Postat av: Jenny

Publicerad 2008-01-31 09:26:09

Åh, det var en liten sorglig tolkning av tisdagstemat... men så klart förstår jag din känsla där på hotellrummet... Idag är det torsdag och kanske är du hemma igen?!? Hoppas hundarna har haft det bra!!
Kramar Jenny

Postat av: Ulrika

Publicerad 2008-01-31 12:18:54

Vad är det du gör i Göteborg?

Postat av: Linruz

Publicerad 2008-01-31 15:40:21

Hej hej hittade hit från en annan inredningsblogg.
Fin sida du har. Så roligt att läsa och suga in insperation från alla duktiga bloggare.
kram Linruz

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela