Susihus

Nytt igen...

Publicerad 2008-01-09 18:38:18 i Hem

Nytt år, nya köksgardiner och nya gardiner till storarummet och nu nytt till gästrummet/kontoret. Ojoj får nog hålla i plånboken ett tag nu....hihi!

Tittade in på en butik som heter Sova häromdagen och jösses vilken jättebutik med bara sängar och ja just det, Lexington tillbehör. De hade rea 40 % och det gör ju lite på deras priser. Det fick bli ett svart jeans påslakan till gästsängen. Sen hade de en underbart fin fleecefilt men den var inte på rea, men då de bara hade en och den låg som visningsexemplar så tyckte jag att ge mig ett bra pris på den så slår jag till. Jag prutade helt klart till mig den. Ska jag berätta en hemlis så slog de av 500:-!?

Hihi så här blev det i allafall, men jag behöver nog sy lite kuddar, för det ser lite platt ut.... Lexington har fina kuddar men 1000 spänn för en kudde näää där går gränsen! Jag ska ta fram symaskinen och skapa lite istället! Hoppas att det kan bli något resultat att visa, för symaskinen och jag är inte alltid på tu man hand....fort och fel är vår melodi! Ibland tror jag även att den kanske borde bytas ut men då den är mammas och har bara fastnat här såååå låter jag nog det bero ett tag till.

Tack för era goa kommentarer om Bono, han mår redan bättre.

Må gott
image93
Bild: Susihus

Kommentarer

Postat av: tina

Publicerad 2008-01-09 19:11:18

Vad fint det blev...skulle verkligen behöva satsa på lite nya fina sängkläder ! Såg i ett tidigare inlägg att du varit på tyghuset i Taberg...visst är det ett TygMekka!!?? Man kan gå och titta och inspireras där lääääänge! Jag åker dit då och då,bor ju inte så långt därifrån. Gillar Spiratyget du hittade...och måste jag säja vad jag gillar det andra du visar....Havstulpan...=)=)=) Jättesnyggt har du det!!
kramkram!!

Postat av: Anne

Publicerad 2008-01-09 19:41:36

Hej. tack för din kommentar! Du hade mycket fint hemma hos dig, radion var ju urfin (skulle vilja ha) och julgransfoten! wow! :) Ha det fint.

Postat av: Sus i Hus

Publicerad 2008-01-09 21:11:00

Tack söta ni för era goa kommentarer, värmer så gott denna kalla och ruggiga kväll.

Postat av: Malin

Publicerad 2008-01-09 22:07:52

Ja sängkappor finns ju i fluffmodellen också och det ville jag INTE ha. Tror denna kan bli bra. ja visst har det blivit mycket uppdaterande idag:P men det är skoj ju...hehe. Fräckt att du prutade på visningsexet...moahahaha! Rätta takter!

Postat av: Petra

Publicerad 2008-01-10 06:27:01

vad stiligt (kan man säga så om en säng)haha! men
klädsamt...eller snyggt!
jättefint hus som haver =)

jepp kameran är en present, ska bara försöka lära mig den först :S
men sen så!

har du lust och säga till mig hur man lägger till en bakrundsbild i bloggen...är så sugen på att få en ny flashig design, surt bara att kodmallar och moduler inte är min starka sida ;-)

kram

Postat av: Linda P

Publicerad 2008-01-10 10:09:12

Snyggt som bara den!! Kul när man kan fyda. Vad är det för sängöverkast? Ser också fint ut.

Jag trivs jättebra med mina asa-krukor. Snyggt om man som du har den stora på tex ett bord inne i rummet och två i fönstret.

Ha en bra dag!

Postat av: Jenny

Publicerad 2008-01-11 09:51:23

Vad härligt det är när man gör fynd!!! Jättefint! Skönt att Bono mår bättre!

Önskar dig en skön helg!
Kram till dig!

Postat av: Malin

Publicerad 2008-01-11 15:47:42

Hehe...nä när de är 6 v är det nog fart i huset:P Då är de överallt, men oj vad mysiga de kommer vara då. Små och luddiga:) Kram

Postat av: MO

Publicerad 2008-01-11 16:11:26

Snyggt som sjutton. Så du är så duktig på att pruta, det har jag aldrig lärt mig, du kanske kan ha en prutkurs på din blogg..5oo kr, det är mycket det, bra gjort, kram

Postat av: Jenny

Publicerad 2008-01-11 16:54:48

Halloj igen! Ljuslyktan köpte jag i Linköping för två-tre år sedan. Men kolla in nätbutikerna, de brukar ha en hel del zinklyktor!
Kramis!

Postat av: pia

Publicerad 2008-01-13 19:38:03

sååå snyggt...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela