Susihus

Rät rygg igen

Publicerad 2008-06-26 21:28:31 i Trädgård

Idag har jag varit på massage. Tur att jag bokade det för någon vecka sen för igår hade jag jätteont i ryggen så jag jublade nästan idag när jag gick dit. Nåja jag fick mig en känga att jag inte har stretchat så bra efter mina löparrundor. Erkände direkt att den senaste veckan har jag varit dålig på det, då någon sa till mig att man ska vänta att stretcha till efter man har duschat och då har jag glömt bort det, då jag alltid har haft en vana att göra direkt efter löparrundan. Men nu så tyckte min massör att stretcha direkt efter motion och sen om man hinner och kommer ihåg gör det igen en stund senare. Han knäckte även ut lite låsningar som jag hade så svävade ut ifrån rummet. Som en ny människa, men oj så trött jag blev efteråt. Ikväll fick löparskorna vila och jag tog en lydnandsrunda med Bono istället. Det var vi och kvarterets unga som konkurrerade om fotbollsplanen men jag frågade snällt om vi fick vara i ena hörnan och det var helt ok.

Måste bara visa er min läckra nyinköpta ljusslinga, direktimport från Barcelona, inköpta på Habitat. Konstigt att den butikskedjan inte finns här.


Upphängda på altanen under segelduken. Här kommer en lite mer närbild hur de ser ut

Lite läckra koner i olika storlekar och i olika färger, vita, klara några med guldbotten och en härlig limegrön. Jag har verkligen insett att grönt är min accentfärg för året. Mmm stor gillar grönt!
Så här ser de ut efter mökrets inbrott

Bilder: Susihus
Hoppas nu att det kan bli lite värme så man kan få njuta av dem i sommarkvällen när man sitter på altanen och njuter av god mat och dryck. I dag har det varit alla vädersorter utom snö och hagel - tack och lov!
Vore ju för skönt om det kunde få bli lite varmt och skönt, vi nordbor behöver det!

allra bäst
KRAM

Kommentarer

Postat av: Camilla

Publicerad 2008-06-26 21:43:04

Så skönt med massage! :) Det är en perfekt lyx att unna sig ibland, man mår så himla bra efteråt.

Ljusslingan var superhäftig!!! Trist att den affären inte finns i Sverige, men samtidigt kul för dig att ha något som inte alla kan köpa på t ex IKEA.

Kram och ha en fin kväll!

Postat av: Johanna

Publicerad 2008-06-26 21:50:11

Härligt med ljusslingan. Vill också ha segelduk på altan.

Postat av: Livet i byn

Publicerad 2008-06-26 22:20:20

Himlans så läckert med seglet och ljusslingan. Nu väntar vi bara på värmen.



~Livet i byn

Postat av: Sandra

Publicerad 2008-06-26 23:04:56

Vad härligt det lät med en massage!



Vad roligt att du är med och röstar om priset till tävlingen. Kram Sandra

Postat av: Rebecka

Publicerad 2008-06-26 23:16:37

Mysig ljusslinga =)Den gillade jag!

Kram Rebecka

Postat av: tina

Publicerad 2008-06-26 23:30:25

Ojoj vilken läcker ljusslinga!Det var verkligen fint med den under seglet!Ja,lite sommarvärme vore ju inte helt fel=)Idag har vi också haft minst sagt skiftande väder...Maken tar semester efter nästa vecka och då har vi beställt sol och värme!!!



trevlig helg och kram!!



tina

Postat av: dahlarna

Publicerad 2008-06-26 23:42:01

Åh vad fint med ljusslingan!

Javisst har Ellos märkessaker! Det finns lite i katalogen, men mest på nätet! Superkul! Jag har inte beställt från Ellos på massor med år, men har nu hittat dit tack vare favvomärket Roxy! :-) Nu är det dock ganska "utplockat" på varor där. Men gå in & titta så får du se!

Ha det så bra!

Postat av: Jenny

Publicerad 2008-06-27 09:12:04

Jättefin ljusslinga! Måste vara urmysigt att ha den tänd på kvällarna!



Skönt att ryggen känns bättre!



Ha en toppenbra helg! Stor kram till dig!

Postat av: J o h a n n a - Inredning & pyssel

Publicerad 2008-06-27 10:42:12

Vilken fin ljusslinga! Ha en trevlig helg!

Postat av: Jessica

Publicerad 2008-06-30 09:32:03

Vad mysigt det ser ut! Hoppas helgen var bra!

Postat av: pia

Publicerad 2008-07-08 12:12:36

Fruktansvärt fin ljusslinga, en sån önskar jag mig direkt:)Jag är helt såld på grönt jag me...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela