Susihus

Tiden rusar

Publicerad 2008-06-05 08:57:28 i Inspiration

Tiden springer lite för fort just nu tyckar jag. Känner att jag inte hinner med allt som jag vill. Har inte hunnit med att blogga så mycket men jag har inte glömt er. Har lite svårt att motivera mig att sätta mig vid datorn när det är så ljuvligt väder. I går såg jag lite moln för första gången på flera veckor, dock var det bara lite fjäderlätta moln. Detta väder är ju helt otroligt. Läste i tidningen idag att denna torka är förädisk mot fästingar. Tjohoo jag offrar gärna en grön gräsmatta ett tag för att slippa dessa otäcka djur.

Igår kväll hade jag kursstart på valpkurs. 8 kallade och 4 dök upp! Hrmm vart tog de andra vägen, får nog göra en liten efterlysning. Nåja det är ju lyxigt att endast ha 4 hundägare på kurs, men då trycket är hårt på våra kurser känns det ju så där.

Hittade lite fina saker från Byarumsbruk som gärna hade fått flytta hem i vår trädgård...
image214
Bilder: Lånade från Byarums Bruk
Ett härligt hantverk, men rackans vilka priser. Vill ju inte ha en blomkruka utan några stycken!

Ha en härlig dag i det ljuvliga vädret och glöm inte att stryka den blågula uniformen för morgondagensövningar!
KRAM

Kommentarer

Postat av: jessica

Publicerad 2008-06-05 10:01:36

åh,langa över lite till mej också när du tar hem det till dig:))

trevlig helg!

Postat av: Sofie

Publicerad 2008-06-05 10:17:11

Vilka fina saker du valt ut! Jag är så svag för zink :)

Ha en fin dag!
Kramar, Sofie

Postat av: Maria

Publicerad 2008-06-05 14:18:26

Vad skönt att höra att du är likadan...vill inte heller sitta vid datorn, känner nästan ett tvång att nej nu får jag gå in o göra ett inlägg eller kommentera runt hos vännerna...men det har bara att göra med vädret, inget annat....O ja, offrar oxå hemskt gärna vår redan torra gräsmatta om fästingarna bara försvinner...Det var ju dålig uppslutning på valpkursen, är ju bra om man hör av sig...Har ni planer för helgen? Hoppas på ännu en slapp helg med sol o bad o grillning i trädgården..Mamma fyller år på måndag men ska firas på söndag så lite kalas får vi hinna med...Snygga saker..men ja man kan nästan se på dem att de kostar lite...ha nu en go helg, mångar kramar kompis

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela