Susihus

Cultsaker

Publicerad 2008-03-16 21:45:56 i Hem

Söndagkväll och helgen har bjudit på härligt vårväder här i södra delen av Sverige. Sol, nja lite regn oxå men det känns att det är lite varmare, dock sa de att det skulle bli kallare igen i veckan som kommer och även snöblandat regn....uhhh!

Helgen har varit toppenskön, 2 löparrundor har hunnits med och massor av hundträning, Bono skötte sig på sökkursen, det kan bli kul detta! Han har ännu inte kommit på varför man ska springa ut och hitta människor i skogen, han är nämligen inte överdrivet social av sig.

Har fått massor av frågor ang träden, de är utsågade i MDF board, och mallen har jag ritat av ett riktigt Tree som en go vän köpt. Nu är de målade för första gången och får stå till sig tills det blir en alt två omgångar färg till på dem. Jag lovar att det kommer bilder på dem.

Har varit och tittat runt hos er i helgen och man får så mycket härlig inspiration när man bloggar omkring! Tack snälla för det! Hittade en kul utmaning hos Livet i byn om att visa Cult saker som man har hemma. Vi är ju många som gillar deras fina saker. Så här kommer min lilla samling.

image141
Vår tvålpump och vit kruka i badrummet.
image142
Våra krukor i köksfönstret, från Cults nya modell.
image143
Bilder: Susihus
Den nyinköpta krukan som snart ska bli planterad och placerad i vårt gästrum, där vi håller på att fixa till lite. Har dock ett skrivbord som ska slipas....huuu så tråkigt! Jaja bara det blir lite varmare ute så man kan stå i garaget ska det fixas till.

Kram på er alla som tittar in här!

Kommentarer

Postat av: Linda P

Publicerad 2008-03-16 21:52:02

Cultdesign måste gnugga händerna i förtjusning av denna utmaning :) Härligt det låter med två löparrundor. Jag är så sur för att jag inte kan springa pga benhinnorna. Men idag var jag faktiskt duktig och cyklade två mil. Det var inte alls så långt som jag trodde utan gick snabbt. :)

Postat av: Maja

Publicerad 2008-03-16 22:17:39

Här i Uppsala har vi haft en fantastisk vårdag, man kan även se små vårtecken överallt. Känns härligt efter en mörk och tråkig vinter.
Angående mallen till tree-trädet, är det någonting du skulle kunna tänka dig att skicka mot en symbolisk summa? Vi har inga planer på att göra ett tree-träd i lägenheten som vi har nu men gärna om vi hittar något eget. Ha en bra vecka, kram Maja

Postat av: Evelyn, i hemmet

Publicerad 2008-03-16 22:28:11

Superfina cultsaker du har!
KRAM!

Postat av: Sandra

Publicerad 2008-03-16 23:14:25

Vilka många fina Cult saker du har! Det blir nog att köpa lite Cult till veckan om de fått in manschetterna jag är intresserade av. Kram Sandra

Postat av: Johanna

Publicerad 2008-03-17 09:41:38

Fina Cult saker du har! Gracilis i asfaltsgrått är min favorit.

Postat av: Jenny

Publicerad 2008-03-17 10:36:53

Åh, det är verkligen kul med sök! Med min första hund Razze (en tervuren) tränade jag mycket sök. Vi var ett gäng som höll på i flera år, sååååå kul!!!

Så många fina Cultsaker du har!

Ha en härlig påskvecka! Kramar Jenny

Postat av: MO

Publicerad 2008-03-17 13:42:12

Fina cultisar...jag hade nog inte kunnat vara med i den utmaningen med min två cultsaker jag äger...en svart kruka o en kyckling...japp det är det hela. Kul med sökkurt...ha de fint

Postat av: Designtjejejen

Publicerad 2008-03-17 15:58:56

Åh.. jag längtar verkligen efter att se slutresultatet av tree! Vad har ni sågat med? En liten såg bara? Det blev så jämnt och snyggt! Jag har ju redan målat av hemma hos mig.. men jag trodde kanske att jag skulle bli tvungen att lämna in för sågning men eran såg så otroligt fin ut :-) Ska bli jätte kul att se resultatet :-)

Postat av: jenny

Publicerad 2008-03-17 19:04:32

najsiga cult du har:) kökskrukorna är jättesnygg.Kram/jenny

Postat av: Lotta

Publicerad 2008-03-17 20:28:41

vilka fina cultsaker du har! dom tva i köksfönstret var APSNYGGA!!!

Postat av: Number nine on Melon Lane

Publicerad 2008-03-17 21:32:52

Fina Cultgrejer:)

Postat av: Livet i byn

Publicerad 2008-03-18 06:35:19

Fantastiskt så mycket fint, den höga grå Graciliskrukan brukar jag pilla på. Gillar allt i den asfaltsgrå serien.

~Livet i byn

Postat av: Malin Inpsiration&design

Publicerad 2008-03-18 09:58:59

Snygg, diggar det mönstret!

Postat av: Dessi

Publicerad 2008-03-23 23:12:26

vad snygga cult design prylar du har!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela