Susihus

Solen skiner och det är freeeedag!

Publicerad 2008-03-07 10:56:16 i Allmänt

Härligt med solsken och fredag! Helgen ligger bara och lurpassa framför en, har ni några roliga planer för helgen?

Jag har inga större planer och det känns rätt skönt, lite motion i form av löpning och kanske något träningspass och för att väga upp det så funderar jag skarpt på att baka lite i helgen. Det var länge sen och det är ju trevligt att ha lite bröd och muffins i frysen!

image134
Bild: Susihus

Bjuder på en härlig körsbärsgren som har slagit ut helt ljuvligt och pryder sin plats på köksbordet!
Ha en härlig helg!
STOR KRAM till er alla som tittar in här och förgyller min dag!

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2008-03-07 11:56:01

Ja, tänka att det är fredag - igen! Underbart!! Vi ska förhoppningsvis på cocktailparty imorgon, just nu är våra barnvakter sjuka så vi får väl se om vi kommer iväg... Funderade faktiskt också på att baka i helgen, fast jag var inne på bullar.

Ha en mysig helg! Kramar Jenny

Postat av: jenny

Publicerad 2008-03-07 12:00:20

Sååå skönt med helg, det har varit en lång vecka så nu blir det skönt att bara få ta det lite lugnt.

Svar: det är rätt bra ljud i radion, brusar lite men det tror jag beror på att vi har lite dålig mottagning hos oss.
Trevlig helg!! Kram/jenny

Postat av: Sandra

Publicerad 2008-03-07 12:23:55

Ha en trevlig helg du också! Kram

Postat av: Evelyn, i hemmet

Publicerad 2008-03-07 15:43:57

Jag är bortbjuden på lite tjejkväll imorrn när det är internationella kvinnodagen!
Ha en bra helg!
KRAM!

Postat av: MO

Publicerad 2008-03-07 15:52:13

Vilken fin körsbärsgren, det är så vackert o inger hopp...Helgen är ganska oplanerad här med, ha de fint, kramar

Postat av: Linda P

Publicerad 2008-03-07 17:05:48

Ahhh härliga härliga körsbärskistar. Jag vill också ha sådana!! Tror du man kan köpa på torget ;)?

Härligt också med löpningen. Hur långt/länge ska du springa? Jag skulle köra en liten lagom runda idag, men tji fick jag. Har så grymt ont på framsidan av vaderna. Haft det till o från ett tag och nu e det mest till (ja, jag vet mkt träning på sistonde)... Skulle få massage igår, men det blev helt fel. Hon missuppfattade mig och tog nån halvkropps-mjuk-massage men jag ville ju ha väck knutorna osv :)

Du har inget bra tips möjligen?

Ha det gott! kram

Postat av: Detsvartataket

Publicerad 2008-03-07 17:34:16

Trevlig helg du också!

Postat av: tina

Publicerad 2008-03-08 12:17:15

Underbart med blommande körsbärskvistar!!! Ska gå och plocka in lite ris/grenar från trädgården...blev inspirerad!
Ha en härlig helg å kram!
tina=)

Postat av: Vita Änglar

Publicerad 2008-03-09 14:54:14

Vilken vårig bild du bjuder på, längtan till våren är stor antar jag:-)

Må gott

Postat av: MO

Publicerad 2008-03-09 16:16:30

Kikar bara inom o kollar om du kommit med något nytt..Hoppas du har en trevlig o avkopplande helg, kram

Postat av: Malin

Publicerad 2008-03-09 20:05:27

Ja usch jag vill inte lämna de små sötnosarna..kommer bli helt deprimerad ju..suck...Kram

Postat av: pia

Publicerad 2008-03-09 20:43:49

vacker körsbärsgren...helgen var lugn;)
kram

Postat av: Detsvartataket

Publicerad 2008-03-09 22:09:06

Hoppas helgen varit bra!
Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela