Susihus

Veckan försvann...

Publicerad 2008-03-14 21:07:18 i Hem

..i ett nafs! Har kommit hem från Göteborg, cyklade från stationen med datorväska, packning och kort jeanskjol det gick så där=) Tur att mannen hade lagat god grillad lax med Qinoasallad som stod och väntade på mig när jag kom hem.

Har varit på den stora TUR mässan i Göteborg, trevligt att träffa kollegor, fd kollegor och agenter från hela världen som man har jobbat ihop med. På kvällen var vi och partajade först på Radisson Sas, där bjöd de på fantastisk buffé, snittåldern på publiken var dock hög och duon Stefan & Kim var inget som tilltalade oss så vi fortsatte till gamla posthuset där det 2010 ska bli ett Clarion hotell. Vilket ställe, oj så coolt, kan nog bli urläckert när det står klart. Igår hade man ljussatt fasaden och rullat ut röda mattan. Trevlig tillställning och bra röj med Partypatrullen, Magnus Bäcklund och Stefan Odelberg. Fötterna sa däremot stopp framåt midnatt först gå på mässan och sen dansa loss...Skönt att få krypa upp i soffan ikväll och bara slappa!

Lovade ju er lite bilder på tillverkningen som pågår här hemma. Här kommer det:
image139
Mallen i papper, och visst kan ni ana vad det ska bli...
image140
Här står dem...hoppas att det blir lite tid för att ta tag i detta projekt i helgen så de kan bli lite slipade och målade och få komma in. Har ju hört att det är bra att plantera träd på vårkanten!!!! :o)

I morgon ska vi ha lite vänner på middag och på söndag ska Bono och jag gå på sökkurs. Vi kom med på ett återbud, tjohoo va kul det ska bli!

Nu ska jag titta in till er och uppdatera mig på vad ni har gjort i veckan.
Skaffa er en härlig helg!
Kram

Kommentarer

Postat av: Junitjej

Publicerad 2008-03-14 22:27:43

Vilken snygg blogg du har!!!
Trevligt innehåll dessutom!
Får jag länka?

Postat av: Designtjejejen

Publicerad 2008-03-14 22:51:58

Åhhhh... vad roligt! Har du gjort en kopia av tree? Jag har precis börjat att göra det samma. Jag har ritat av den på pappkartong och sedan tänkte jag se om någon kan såga ut det. Men har du gjort det där själv? Är det Playwood? Hur har du tänkt att göra sedan! Ser jätte fint ut!
Trevlig helg!
Kram

Postat av: Sandra

Publicerad 2008-03-14 22:59:42

Åh de träden är så fina! Ha en trevlig helg du också! Kram Sandra

Postat av: Malin

Publicerad 2008-03-14 23:00:39

Åhh träden blir ju super! Kram

Postat av: Maja

Publicerad 2008-03-15 07:16:48

God middag som står väntandes på en är aldrig dumt! Vilket kul projekt ni har, tree-träden som är så snygga. Får man fråga hur ni har fått tag i mallen? Man vill ju inte gärna ställa sig i affären och rita av träden, hihi. Ha en skön helg, kram Maja

Postat av: Livet i byn

Publicerad 2008-03-15 10:57:52

Ska bli kul att se hur det färdiga resultatet blir. Jag återkommer och hoppas på bildbevis :0)

~Livet i byn

Postat av: Lotta

Publicerad 2008-03-15 13:45:42

åååh vilka läckra träd, coolt projekt! ser fram emot att se resultatet sen! ha en bra helg!

Postat av: Camilla

Publicerad 2008-03-15 22:58:37

Åh, va bra det blev... ska bli kul att se resten!

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-03-16 10:12:17

Vad kreativt att göra egna träd! "Orginalet" är ju så väldans dyrt. Ser ut att bli jättefint.

Kul med sökkurs :)

Ha en fin dag!

Postat av: MO

Publicerad 2008-03-16 17:18:05

Låter som ni haft trevligt...Har du frisknat till från förkylningen nu?? Åh, blir det såna fina träd..de är så snygga, är de svåra att göra? Skulle med vilja.....Ha de bäst...kram

Postat av: jenny

Publicerad 2008-03-16 20:40:59

åh, de träden är såå snygg!!! Ser framemot att se dom när de är klar:) Hoppas du haft en bra helg.Kram/jenny

Postat av: Malin Inspiration & design

Publicerad 2008-03-17 08:43:38

Vilket fint resultat. Super!!!!!!!! Ha en bra Måndag!!

Postat av: Malin Inpsiration&design

Publicerad 2008-03-18 09:58:15

Hej hej! Vi har tänkt göra ett sånt träd till gumman. Har du ritat av trädet med hjälp av overhead eller hur gjorde du? :) Vilken färg ska du ha på dina? Kommer bli kalasbra. Duktig du är!! Kul att se hur andras träd blir. :) Kram!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela