Susihus

Väntelista till advent

Publicerad 2008-11-20 08:15:55 i Inspiration

Härom kvällen hoppade jag in på Village butiken och tänkte att jag skulle slå till på lite söta siffror till mina blockljus. Fick då veta att det är låååång kö på dessa siffror och de hade inte kommit in i butik än. Ups, så jag satta upp mig på en väntelista och hoppas nu att jag får tag i några. Dock har jag kanske lite tur för jag var ute efter de vita och de var längst kö på de röda, så nu håller jag tummarna.













Bild: Lånad från Village
Idag blir det lunchträning och veckans tråkiga sväng för att veckohandla.
Ha en go dag!
KRAM KRAM

Kommentarer

Postat av: J o h a n n a - Inredning & pyssel

Publicerad 2008-11-20 10:04:41

Då får jag kanske skynda mig till Village, jag hade ju tänkt spana in dem. Ha en bra dag! Kram

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-11-20 11:48:54

nämän? är det så stor efterfrågan där uppe? det var mer populärt förra året här så här är det massor:/

Postat av: Tjohalias blogg om inredning

Publicerad 2008-11-20 17:20:47

Ärsch jag som hade tänkt svänga förbi och köpa några siffror, hade ingen aning om att de var slut. Tack för förvarningen! Kram Sandra

Postat av: Lissen

Publicerad 2008-11-20 22:25:06

Ojdå hade igen aning om att det är så populärt med siffror! Helt otroligt på något vis!

Läste lite om dej! Har du/ni rest mycket runt i värlen. Låter spännande!

Du har rätt att man får mycket mer ut av resan om man läser på! Vad snabb du är på att packa. Jag tar nästan alltis med mej för mycket. Får skärpa mej,L

Ha det gott! Trevlig helg

Postat av: Lena

Publicerad 2008-11-21 10:00:12

Fin blogg du har och ljusen var vackra!



ha en fin fredag!

Postat av: Isabell

Publicerad 2008-11-21 11:13:43

Själv köpte jag små zinkhjärtan på Panduro som jag skriver siffrorna på, men tanken är densamma...kostade hela 40 kr för fyra. =)

Postat av: MO

Publicerad 2008-11-21 14:46:28

Då håller jag tummarna för dig. Jag köpte små zinkplattor (som egentligen är adresslappar, alltså till julklappar) på rean förra året, de skrev jag 1, 2, 3 o 4 på, jag kommer ha dem i år oxå...Men de där siffrorna är jättesnygga.

Ikväll är C iväg med jobbet, de ska ha julbord med övernattning så jag o ungarna kanske går ut o äter någonstans, vi får mysa till det lite...

Ha en go helg vännen, kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela