Susihus

Vilket härligt väder

Publicerad 2008-11-03 08:41:39 i Hund

Helt ljuvligt väder, ett par grader minus med frost och härligt solsken så får gärna november vara! Helgen har bjudit på underbart väder här i söder iallafall. Hoppas att fler av er har fått njuta av detta energipåfyllande väder i helgen. Vi har varit ute på långa sköna promenader och tränat hund, både lydnad och sök. Har även hunnit med att titta lite på hundutställningen som har varit i staden i helgen.

Vi har kommit på att det är rätt skönt att åka iväg och promenera någon annanstans än där vi brukar gå, just en av dagarna på helgen. Det är skönt att få lite miljöombyte både för oss och för hundarna. Igår åkte vi ut till Rottne och gick på den nerlagda smalspårsvallen, så himla skönt.





Bilder: Susihus

Ja som ni ser så badades det villt och sen upp och rusa på den frostnypna gräsmattan. Huuu så kallt!

Skaffa er en härlig start på veckan. Jag ska kämpa lite med att få bort en förkylning som har kommit smygande i dagarna.
KRAM

Kommentarer

Postat av: Petra

Publicerad 2008-11-03 09:10:51

Härliga bilder, önskar dig en härlig måndag!

Postat av: Sara´n

Publicerad 2008-11-03 10:31:07

Vilka fina bilder! Ja, Rottne är fint sägs det ;-)

Själv har jag varit på Halloweenfest som heter duga!

Kram Kram

Postat av: Pernilla

Publicerad 2008-11-03 12:16:00

Snö!!! Hua!

Men härliga bilder är det!

/P

Postat av: Petra

Publicerad 2008-11-03 16:33:13

Jag jobbar som en ungdoms assistent. Fast i själva verket gör jag så mycket mer utöver det så man kan nog inte säga precis vad jag är egentligen. Fast målet är att ungdomarna ska klara av det sociala, skolan och fritiden mer självständigt. Kanske det var en bra förklaring? Ha det gott

Postat av: Number nine on Melon Lane

Publicerad 2008-11-03 16:47:08

Härliga bilder. Krya på dig.

Postat av: Jessica

Publicerad 2008-11-03 19:53:17

vilka underbara bilder du visar!



KRAM

Postat av: Designtjejen

Publicerad 2008-11-04 18:00:47

Åhh vad härligt det ser ut.. så fint väder med!!

Kramis

Postat av: Karina

Publicerad 2008-11-04 20:29:10

Fina bilder! Ser härligt ut! Utmaning hos mig om du vill. Ha en bra vecka!

Postat av: tina

Publicerad 2008-11-04 20:44:08

Vad härligt det ser ut!Hoppas förkylningen ger med sej snabbt!



Ha en fin vecka å kram!



tina

Postat av: K

Publicerad 2008-11-11 20:04:37

Va har ni snö??

Såå orättvist!

Fint mosshjärta , har också provgjort ett och kransar, jättekul pyssel!

Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela