Susihus

Rackans...

Publicerad 2008-10-30 08:25:41 i Resor

I går när jag satte ut huvudet tidigt på morgonen så skrämde jag två stora fina rävar som sprang till skogs! Härligt när man får se de välmående med tjocka svansar och äntligen har de kommit till vår lilla holme. Jag har funderat på att sätta upp skyltar i skogen till rävarna om att det finns middagsmat, eller snarare en hel buffé på vår sida kanalen....Vi har nämligen kanininvasion! Ja det finns en hel del änder också men kaniner fullkomligt väller det av.

Det är inte varje dag man får en friplåt med ett flygbolag men jag hade en tur och retur biljett vart jag vill i Europa med Sterling! Jag hade tänkt att ta mannen med mig till London för att julhandla men nu kan man ju drömma om det när detta flygbolag följde en rad av andra bolag i konkurs. Arggggggggggggggg!?!



Nåja jag har ju inte drabbats ekonomiskt som många andra eller de stackarna som befinner sig iväg och ska resa hem med Sterling....!

Ikväll har vi kundkväll i temat "Med rätt att mötas" vi ska gå på förhandsvisningen av Bond. Läste någon recension idag att den inte var sevärd men det måste man ju få uppleva själv! Hoppas bara att den har den där charmen och kommentarerna som är så välkänt med Bond.

Ha en go dag
KRAM

Kommentarer

Postat av: MO

Publicerad 2008-10-30 15:36:55

Vilken osis, knappt man tror det är sant, det hade ju varit perfekt annars att åka o julhandla i London.

Ert corepass verkar ju annorlunda då än vårt...75 långt då hinner man ju verkligen känna att man gör något. Abbapass låter ju spännande med, vad är det? Ha de så bra, hoppas filmen är bra, kramar

Postat av: Tjohalias blogg om inredning

Publicerad 2008-10-30 18:46:47

Vad läckert att få se rävar! Jag såg min första räv för bara någon vecka sen här i Uppsala, det var en härlig upplevelse då den stannade upp och tittade på mig både länge och väl.



Kram Sandra

Postat av: Johanna

Publicerad 2008-10-30 20:04:23

Attans så retfullt med flygbiljetterna!

Rävar har vi gott om här ute på landet också! En stor en brukar gena över vår gräsmatta regelbundet...inte utan att man oroar sig lite för att han ska ge sig på våra katter...men fin är han iallafall :)

Ha det så gott i snövädret! Kram Johanna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela