Susihus

Tillbaka igen

Publicerad 2008-10-20 18:38:51 i Inspiration

Ja då var jag tillbaka på både bloggen och på jobbet. Kändes konstigt att ge sig iväg till jobbet idag efter en veckas jobb i Alicante och sen ledig hela förra veckan. Huu så mörkt det är på morgonen nu när man ska stiga upp och ge sig ut. Jaja det blir ju lite bättre nästa vecka när vi har backat tillbaka tiden lite. Är nog inte van att jobba för jag har fått jätteont i rygg och nacke idag, har säkert slarvat med hur jag sitter och står vid skrivbordet. Nåja eftersom jag har lovat mig själv att börja ett lite bättre liv idag så har jag ändå bokat in mig för träning så det bär det snart av till.

Hoppas att ni har haft en härlig helg, det har vi, goda vänner som har varit här och vi fick dessa fina Marimekko burkar av dem, undra var jag ska ha för något trevligt i dem?!

Ahhhhhhhhhrg just nu går det inte att ladda upp bilder - Uppdaterat nu fungerar det igen, puh=)
Bild: Susihus
Igår började jag med ett litet nätt projekt men jag återkommer med mer info och bilder snart, nu måste jag rusa iväg på träning. Kommer säkert att ha jätte träningsvärk imorgon!

Må gott
Måndagskramar på er!

Kommentarer

Postat av: Karin

Publicerad 2008-10-20 20:12:36

Det där mönstret är snyggt och känns lite nytt.

Postat av: Lissen

Publicerad 2008-10-20 22:44:51

Vad fint du har i köket, verkligen.

Jobba i Alicante.... mmm det låter härligt.

Färgerna på burkarna lyser väl upp lite nu på höstkanten. Kram

Postat av: C a m i l l a

Publicerad 2008-10-21 08:47:10

Gud vilka snygga burkar! :) Riktiga färgklickar.

Kramkram!

Postat av: Malin Inspiration & design

Publicerad 2008-10-21 10:33:14

Oh vad läckra dom var! Coola färger!! Kram Malin

Postat av: Petra

Publicerad 2008-10-21 11:00:31

Snygga burkar. ;) Hoppas du haft en bra helg annars, men det låter som det! Kram

Postat av: MO

Publicerad 2008-10-21 14:53:25

Du, du behöver inte ens ha något i de där fina burkarna, de kan väl få stå o vara snygga helt enkelt.

Jo nu är det mörkt på morgnarna, o jag är ännu tröttare då. Sen att det har regnat hela dan är ju inte så kul heller. Har bakat lite o varit o handlat, sen blir det nog träning ikväll, allt för att slippa vara ute....Ha de gott, kramar

Postat av: Linda P

Publicerad 2008-10-21 19:41:28

Mmm, min träning går lite upp o ner. Men idag blev det drygt 1 timmes stavgång. Man får kämpa på! Löpningen ligger nere f.n. ...

Postat av: Emmy

Publicerad 2008-10-21 20:03:32

Vad läckra burkarna var, gillade färgerna.



Du kan ju alltid förvara värmeljus i dom, med tanke på hur mycket burkarnas färger kan lysa upp tilvaron :-)



Hoppas att du har en trevlig kväll.

Postat av: Emmy

Publicerad 2008-10-21 20:03:36

Vad läckra burkarna var, gillade färgerna.



Du kan ju alltid förvara värmeljus i dom, med tanke på hur mycket burkarnas färger kan lysa upp tillvaron :-)



Hoppas att du har en trevlig kväll.

Postat av: Designtjejen

Publicerad 2008-10-21 21:36:30

Vad fina! Dom har jag inte sett tidigare!!

Kram

Postat av: Sofie

Publicerad 2008-10-22 16:58:31

Vilka snygga burkar (och snälla vänner)! Jag har också problem med rygg och nacke.. men sen jag började tänka lite mer på vilken sida jag har väskan på axeln och hur jag sitter framför datorn har det blivit något bättre. Inget kul med värk! Kram, Sofie

Postat av: Jessica

Publicerad 2008-10-23 11:50:08

med du, jag kan åka i ditt ställe nästa gång..hihihi



KRAM

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela