Susihus

Det lönar sig

Publicerad 2008-09-23 20:54:32 i Hem

Utvilad och lite piggare, även om det är hysteriskt mycket att göra på jobbet, och kommer så att vara i minst 3 veckor till. Gillar igentligen inte när jag inte får den fritiden och träning som både jag och hundarna behöver men nu får det vara så här ett tag. Tog mig en tur upp till brukshundsklubben ikväll och det är så skönt för man måste vara här och nu och kan inte fundera på om man fick med allt i kalkylen eller om man skrev rätt namn i rätt hotellista, utan där är det bara hunden och jag. Skönt=)

Dock så känns det som det lönar sig när man får så mycket beröm som vi fick efter helgens genomförande och dessutom fick vi jättefina blommor. Härligt!

Kommer ni ihåg ett vårinlägg där jag tyckte och hade sagt till min chef att jag tyckte att jag var mer värd i lön. Då hände det inget men idag får jag beskedet att jag får löneökning och det rätt rejält från och med NU! Jippie=)
Tänkte först fira med skumpa men efter hundträningen så kände jag mer för glass och lite soffa och TV tittande.

Ni precis som jag tyckte ju att det skulle vara två ljuslyktor så min älskade man har nu fixat det till mig!

Bilder: Susihus
Ser nu på kortet att det nya ljuset är lite lägre, jag får nog fylla upp med lite sand eller sten...nåja det får bli imorgon för nu ska jag hoppa upp i soffan och njuta av lite god glass och njuta av min nya lön. Kanske få bli en shoppingtur på lördag!

Många goa kramar till er!

Kommentarer

Postat av: Designtjejen

Publicerad 2008-09-23 22:43:47

GRATTIS till löneförhöjningen! Och vad roligt att dom säger att du är duktig!! Ta åt dig!!

Hoppas att du har haft en mysig kväll!

Kramis

Postat av: Tjohalias blogg om inredning

Publicerad 2008-09-24 01:50:12

Grattis till löneökningen!! Kram Sandra

Postat av: Å

Publicerad 2008-09-24 06:55:44

Inte dumt att få löneökning !

Grattis !!!

Postat av: C a m i l l a

Publicerad 2008-09-24 08:10:40

Grattis, grattis till löneförhöjningen! =) Härligt värre!

Kram!

Postat av: Sara´n

Publicerad 2008-09-24 08:35:04

Grattisa Susan Busan, hade det inte varit för att vi är bortbjudna till Lenhovda hade jag gärna shoppat runt med dig på lördag! Buissy womens som vi är! Många kramar Sara

Postat av: Jessica

Publicerad 2008-09-24 08:38:39

Grattis till löneökningen :))

Shoppa för mej också :))

KRAAM

Postat av: jenny

Publicerad 2008-09-24 14:23:08

Grattis till löneökningen!!! Superfina ljuslyktor.Såg några liknande inne hos medaljongen och har sen dess velat ha såna jag också:-) Får nog ta och göra mig ett par. Kram/jenny

Postat av: Petra

Publicerad 2008-09-24 15:21:22

Alltid kul att få löneökning! =) Ha en trevlig onsdags kväll Kram

Postat av: Livet i byn

Publicerad 2008-09-24 18:43:38

Grattis till löneökningen :0)



~Livet i byn

Postat av: Sara´n

Publicerad 2008-09-24 18:54:01

Ha ha nej det tycker VI inte om!! Ska sikta in oss efter den 15:e oktober? Kram kram

Postat av: MO

Publicerad 2008-09-24 20:05:55

Gud så snyggt....jätteduktig karl du har....

Men du GRATTIS till löneökningen, det var ju på tiden, o vad kul att den blev rejäl oxå...det ska löna sig att jobba så mycket som du gör.....



Jodu, när jag gör något gör jag det ordentligt, har precis kommit hem från träningen..blev lite snabba ryck där, skulle träna kl 8, o då brukar ju C vara hemma, men så ringer kompisen C som skulle me o träna o sa att det var inställt o hon kunde inte tiden innan...jag satt i två minuter o funderade..ville ju träna men ingen bil hemma (min bil står still igen...grrrr), så jag fick ta makens cykel!!!! Hög sadel o ont i rumpan....kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela