Susihus

Skön helg

Publicerad 2008-09-06 16:45:48 i Hem

Lovade att komma tillbaka med vad jag mer hade köpt på Söders blommor. Skulle ha visat er detta igår men efter sökträning, lite kantarellpasta och ett glas vin och sen Ben & Jerry glass i soffan så somnade jag. Här kommer den i allafall:


Bilder: Susihus
En söt Koziol väska med en ljuvlig Hortensia i. Tänkte att jag skulle ha den på trappen lite höstvälkomnade! Dock så gjorde den en mellanlandning på köksbänken och tja den fastnade lite där....

Hade tänkt att springa en runda idag och testa mina nya löparskor men jag har fruktansvärt ont i ryggen idag så det har blivit cykling och promenad istället, få se om det går bättre imorgon. Nu måste jag göra mig i ordning för vi ska på kräftskiva hos ett par goda vänner.

Ha en skön helg!
KRAM

Kommentarer

Postat av: Dessi

Publicerad 2008-09-06 18:12:50

så fin den är! låter roligt med kräftskiva! hoppas du får det trevligt!

Postat av: C a m i l l a

Publicerad 2008-09-06 19:40:13

Jättesöt blomma med "blomväska". =)

Hoppas ni får en mysig kväll. Själv ska jag slöa framför nyuppackade TV:n nu.

Kram!

Postat av: Fanny

Publicerad 2008-09-06 19:47:21

ursnygg blogg ! :)

Hoppas du har haft en bra dag :)

Postat av: Johanna

Publicerad 2008-09-06 22:14:13

Låter som en bra avslutning på fredagen med god mat, vin och en tupplur i soffan :)



Ha en fortsatt skön helg, Kram!

Postat av: Maja

Publicerad 2008-09-07 09:07:58

Hihi, känner igen det där med att somna i soffan en fredagskväll efter ett glas vin och lite god mat. Återkommande! =) Vilken söt väska! Vet du förresten hur man ska sköta den där blomman? Mkt eller lite vatten? Har nämligen en på jobbet men tendens till några gröna fingrar har jag aldrig märkt av. Ha en skön söndag, kram Maja

Postat av: Livet i byn

Publicerad 2008-09-07 09:16:41

Jättesnyggt blev det. Låter ändå som din kväll var bra, att somna i soffan är inte helt fel det hellre.



~Livet i byn

Postat av: Anki

Publicerad 2008-09-07 16:57:59

Oj, vad fint!! Kan nog passa bra på köksbänken ett tag!! // Anki

Postat av: Ulli

Publicerad 2008-09-07 17:05:43

Vilket snyggt blomsetrarrangemang! Gillar blommor i väska.



Kram Ulli

Postat av: jenny

Publicerad 2008-09-07 17:33:17

åh den där väskan har jag letat efter ett tag nu. Såg den på en webbshop men kommer inte ihåg vart. Men nu vet jag ju att koziol gör dom iallafall:-)

Jättefint att ha en blomma i den. Kram/jenny

Postat av: Lisa

Publicerad 2008-09-07 18:29:44

Åhhh så söt väska!!

Postat av: Pysselprinsessan

Publicerad 2008-09-07 23:19:49

Läckert!

Kramar

Postat av: Maria

Publicerad 2008-09-08 08:53:39

Så söt så....kul med lite höstnytt...

Här har det inte blivit något motionerande knappt alls...åkte på världens förkylning i Lördags som däckade mig...är fortfarande lite kass så det blir soffa, halstabletter o dator/tv idag...I detta läget är det skönt att ha stora barn som kan ta hand om sig själva, värre förr när de var små...Hunden har klart blivit lite lidande då jag igår inte orkade gå med henne, o killarna var på fest, dottern med kompisar o C jobbade o däremellan passade upp på mig...jaja, hon överlever nog, kramar

Postat av: Jessica

Publicerad 2008-09-08 12:29:06

Vad fin den var! Förtsår o den fastnade där lite..hihi

Önskar dig en skön vecka!

KRAM

Postat av: tina

Publicerad 2008-09-08 13:13:26

Den där blomväskan är jättefin...Låter som ni haft en härlig helg!Hoppas ryggen bättrar på sej!!



kramelikram/tina =)

Postat av: Mrs. b

Publicerad 2008-09-08 20:12:29

Åh vad fin den var - jättesöt!

Postat av: Petra

Publicerad 2008-09-09 08:02:16

Mysig liten blomkorg ;) Ha en skön tisdag

Postat av: Å

Publicerad 2008-09-14 20:06:08

Vilken läcker väska !!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela