Susihus

Trött

Publicerad 2008-09-21 19:50:08 i Allmänt

Ett litet livstecken från mig innan jag ska ha date med min kudde. Det har varit en jobbhelg med stort genomförande och jag har varit i Stockholm och jobbat hela helgen. Gick och la mig 0334 i går natt eller rättare sagt tidigt i morse. Sen ringde klockan 0700 idag så det var inte många timmars skönhetssömn som infann sig i natt. Ofta blir jag så speedad av ett genomförande också så det är svårt att koppla av så jag hade svårt att sova på tåget hem idag. Men efter en skön eftermiddag i soffan med filt och film så ska jag nu ta en tur med grabbarna innan det blir Go natt!

Hoppas att ni har haft en härlig helg.
Önskar er en härlig start på veckan, KRAM
Stockholm - Stadshuset och kajakare -  © Bildbyrå Stockholmsfoto

Kommentarer

Postat av: Lisa

Publicerad 2008-09-21 20:06:13

Usch låter som en jobbig helg!

Vilken fin bild av storstaden! Hoppas din vecka också börjar bra! kram på dig!

Postat av: C a m i l l a

Publicerad 2008-09-21 20:06:32

Usch vilken jobbig (men förhoppningsvis även rolig) helg. :)

Mmm, citronglass lät också gott och Sia lät billigare än Ben & Jerrys. Cia har förresten en citronlakrits som jag är nyfiken på, som jag inte lyckats hitta. Kram!

Postat av: Livet i byn

Publicerad 2008-09-21 20:10:23

Oh du, det där låter som en tuff helg. Hoppas veckan blir lugnar så du kanske till och med hinner vila lite.



~Livet i byn

Postat av: J o h a n n a - Inredning & pyssel

Publicerad 2008-09-22 09:22:32

Oj, då förstår jag att du är trött. Hoppas du fick sova mer i natt. Kram

Postat av: MO

Publicerad 2008-09-22 14:31:26

Oj det låter jobbigt....hoppas du inte sliter ut dig o nu när det är så vanligt att folk går in i väggen får du vara rädd om dig..

Vår helg gick i lugnets teckan, dop o sen var det lite slappande, film o gott att äta, aldrig fel, kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela