Susihus

Här var det etiketter...

Publicerad 2009-04-07 19:59:03 i Inspiration

Tack snälla söta ni för alla goa kommentarer efter min förra trista vecka, det värmer gott i hjärtat när man läser era kommentarer!

Jag blev så sugen när jag har tittat runt på alla fina citatträd som har tillverkats runt om på bloggarna, så jag knåpade ihop ett gäng själv och bad vår byrå trycka ut dem åt mig på lite fint tjockt papper och häromkvällen hade jag lite terapiarbete och knyplade ihop dem! Skönt med sånt arbete ibland, finns ju stunder då man kan längta till att jobba på en gem fabrik! Nåja nu är allt från müsliburken, lådorna på hatthyllan och mina nyklipta hasselbuskkvistar prydda med etiketter.


Syns inte så bra vad det står, för det fladrade hela tiden...vi har en ventil precis här. Det står: Känn dig som hemma och I det enkla bor det vackra.

På nyckelhängaren i groventrén står det: Livets hemlighet allt kommer att bli bra


Bilder: Susihus
På grenarna i min kära LOB vas har jag hängt massor med små lappar, ett "må bra träd" som min man säger.

Tyvärr har inte mina etiketter text på båda sidor, så trixig var jag inte när jag skrev ut dem...=)
Nu ska jag slå mig ner och titta på Äntligen Hemma om inte mannen röstar på hockeyn.
Må bäst denna sköna tisdag!
KRAM

Kommentarer

Postat av: Designtjejen

Publicerad 2009-04-07 22:45:41

Guuud vad fint!!! Jätte fint! Jag som älskar citat och ord.. passar mig med!!!

Massa kramar och hoppas att den här veckan blir bättre!!

Postat av: Sofie/Syssla

Publicerad 2009-04-08 11:51:19

Tjusigt! Jag tror jag ska beställa såna där lappar från Cosas. Kan inte skriva sådär snirkligt fint för hand :) Säger som ovan, hoppas den här veckan blir bättre för dig. Massor av kramar och GLAD PÅSK! Kram, Sofie

Postat av: MO

Publicerad 2009-04-08 13:18:25

Vad snyggt, sådana kanske man skulle kunna knåpa ihop...Snygg vasen är, ja du vet ju hur grön jag är just nu..så den hade gärna fått flytta hem till mig..hihi.

Har inte plockat in något ris i år, tog lite videkvistar från några träd som de huggit ner, o sen har jag några hönor o tuppar bara, det får bli påskpyntet i år....ganska lagom.

Ha en fin dag, kramar på dig

Postat av: Johanna

Publicerad 2009-04-08 15:53:54

Vad fiffigt att hänga dem på lite andra ställen också! Jag har också haft funderingar på att göra egna...men det har stannat där :)



Ha det gott, Kram!

Postat av: Maja/Cactusvit

Publicerad 2009-04-08 17:59:32

Älskar verkligen din gröna vas! Tjusigt med alla citaten. Håller med om att det är skönt med riktigt "handarbete" ibland. Hoppas ni får en riktigt skön påskledighet, kram Maja

Postat av: Petra

Publicerad 2009-04-08 19:58:34

Vad fint du pysslat ;) Passar på önska dig en riktigt glad påsk! Kram

Postat av: HUSnrNIO

Publicerad 2009-04-08 21:45:19

Så fint det blev i all enkelhet. Verkligen! Smart att göra egna.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela