Susihus

Nu far jag

Publicerad 2009-04-09 08:01:12 i Hem

Jippie jag är ledig idag och efter lite packning och en löparrunda så sätter jag mig på kvasten Nimbus 2000 och istället för katt tar jag med mig Bono. Dock blir det inte Blåkulla utan det blir Målilla och träningsläger i SÖK hela helgen. Oj så roligt det ska bli. Vi fick ett stort påskägg idag av mannen med en massa gosaker i, lite nötter, russin, godis till både mig och Bono så att vi inte ska bli griniga ute i skogen=) Vet inte så mycket om lägret men vi är 7 i sökgruppen och ska träna från morgon till kväll och bo på vandrahem med helpension. Spännande och kul!
Känns lite att vara borta hela helgen, men när jag frågade om det var ok så svarade mannen bara att det är nog din tur nu. För i massor av år så har han alltid åkt på träningsläger i ju-jutsu hela påsken! Så han tyckte att det var pay back time=)

Jag har inte påskpyntat så mycket hemma, en tupp och min härliga påskkärring med stickade strumpor och tofflor som min mammas faster har gjort kommer upp men sen får det räcka.



Bilder: Susihus

Här har det regnat hela natten, det kan nog sätta fart på växtligheten men nu vill jag ha fint väder i helgen.
Hoppas att ni får en härlig påskhelg.
Många goa påskkramar på er!

Kommentarer

Postat av: Livet i byn

Publicerad 2009-04-09 08:50:14

Vad kul att få åka i väg på träningsläger. Hoppas ni får ett bra väder. Här har de lovat snö i massor, 20 cm och vi har ju redan enorma mängder. Orättvist!!



Glad Påsk!



~Livet i byn

Postat av: Maja/Cactusvit

Publicerad 2009-04-09 10:05:53

Vad härligt att få åka bort en hel helg med helpension. =)



Hoppas du får en riktigt glad påsk, kram Maja

Postat av: Inspirera Mera

Publicerad 2009-04-09 14:28:55

Glad påsk!



Svar: Tack! Ja visst är hon söt? Jag kan inte fatta att hon är våran. Kram Sandra

Postat av: Designtjejen

Publicerad 2009-04-09 15:55:43

Åhh vad härligt!! Hoppas att du får en kanon helg!!

Massa påskkramar!!

Postat av: HUSnrNIO

Publicerad 2009-04-10 09:03:54

Ha en trevlig påskhelg!

Postat av: HUSnrNIO

Publicerad 2009-04-10 09:04:22

Ha en trevlig påskhelg!

Postat av: Pernilla

Publicerad 2009-04-11 10:43:14

Fortsatt Glad Påska på dej också!

/P

Postat av: Jessica

Publicerad 2009-04-11 13:58:41

Lycka till!!

o trevlig påsk!



KRAM

Postat av: Lisa

Publicerad 2009-04-12 16:18:47

Hoppas Bono & du har roligt på träningslägret :) Bra att du skippade Blåkulla:) KRAM

Postat av: Johanna

Publicerad 2009-04-12 20:48:12

Vad spännande det låter, hoppas du har en skön helg!

Glad påsk! Kram Johanna

Postat av: C a m i l l a

Publicerad 2009-04-13 13:42:32

Hoppas du haft en mysig helg! Här har det varit så himla fint väder, att man njutit av varje ledig dag. I dag är jag dock tillbaka på jobbet igen, men nu är det mulet ute och det känns inte lika "hemskt" att jobba.

Kram på dig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela