Susihus

Jultips

Publicerad 2009-12-20 21:43:41 i Inspiration

Hoppas att ni har haft en härlig helg. Vi har haft en gnistrande fest här i går så nu sitter/halvligger i soffan och vilar lite...rätt skönt!

Vilket härligt väder det har varit nu ett par dagar, idag drog vi ut snowracern och fick ett par härliga åkturer i motionsspåret. Snö, sol och långa backar helt underbart, jag blev som barn på nytt!

Om ni inte har fixat alla klapparna än, eller om ni inte har slagit in dem så måste jag bara tipsa om en kreativ bloggare med jättesöta etiketter som man kan få ladda ner helt gratis!

FPWTags


Titta in på erinvaledesign så hittar ni dessa söta etiketter.

En annan underbar kreativ person har denna härliga hemsida http://www.petrifiedinpink.se/
Här kan man köpa fina anteckningsböcker, vykort och annat trevligt. Jag köpte fina etiketter/förslutare och jag blir så lycklig när man får ett brev där det är inslaget i rött silkespappar, lite godis och ett handskrivet kort, så lite som blir så mycket mer.

Nu stänger tipsrutan för dagen. Må bäst denna 4:e advent

Vinterkramar på er alla

Kommentarer

Postat av: Cornelia - Mitt Hem & Min Trädgård

Publicerad 2009-12-20 22:38:29

Vilka fina tips! O jag håller med dig, underbart med snö o man blir verkligen som barn på nytt :-) I like!

Ha nu en underbar jul! I morron far vi till Barcelona :-)



Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela