Susihus

Liten present

Publicerad 2009-02-05 22:00:43 i Hem

Äntligen har vi fått tillbaka en fungerande diskmaskin igen. Härligt! En vecka var vi utan, puuh! Men som vi konstaterade tur att det var diskmaskinen och inte tvättmaskinen för det är lite tuffare att tvätta för hand än att diska.

Nu har jag landat i soffan efter en härlig motionsrunda med hundarna, ett träningspass med power ball, ett mindre roligt kundvarv på Maxi och sen lite middag. Jag har haft en hel... vecka på jobbet och de 2 senaste dagarna har jag varit tokilsk. Gjort ett konstaterande, det lönar sig inte att vara effektiv och hjälpsam, för nu har jag fått en drös arbetsuppgifter till. Grrrr

Nåja idag så låg det ett litet fint paket på soffbordet från mannen, som tyckte att jag behövdes muntras upp...

En jättesöt liten Rostibunke var det i, passar perfekt till mina andra Rostibunkar

Jag blev allt lite gladare=) Men mannen förtog sig nog, för nu ligger han nerbäddad i soffan, skämt och cider så är han genomförkyld, stackarn och han ser inte pigg ut. Rackans här gäller det att äta apelsiner och försöka stå emot bacillerna, vill inte bli sjuk nu när jag ska åka till Kina.

Nu piper diskmaskinen att den är klar, ser fram emot att tömma den. Sen får det bli soffan och Jason Bourne...

Kommentarer

Postat av: Norbergsblogg

Publicerad 2009-02-06 16:11:28

Gud vad gulligt. Jag har också rostibunkar i flera olika färger. Måste bara tillägga också att du har en jätte mysig blogg. Denna ska jag absolut fortsätta och följa. Ha en tevlig fredakväll.

Postat av: Johanna

Publicerad 2009-02-06 16:16:40

Hej! Tänkte bara kika in och önska dig en trevlig helg i snöslasket!



Ha det gott, kram!

Postat av: C a m i l l a

Publicerad 2009-02-06 18:02:15

Så härligt att diskmaskinen är lagad. :)

Och vilken fin present från maken! Proppa i dig Berocca nu, så att du inte blir förkyld på resan.

Trevlig helg!

Kram!

Postat av: Karin

Publicerad 2009-02-06 22:10:16

Vad skönt att det är fixat. Har man väl vant sig med diskmaskin så känns det ju omöjligt att vara utan.



Ha en skön kväll!

Postat av: Petra

Publicerad 2009-02-07 09:31:17

Fina skålar, jag har också sådana skålar fast i vitt! :) Trevlig helg

Postat av: Jessica

Publicerad 2009-02-08 11:18:40

Nämen så söt!!! Vad snällt att du fick en sådan! En sådan vill jag också ha!!Nu ska jag på jakt..hihi har svarta och vita ..



KRAM

Postat av: Dessi

Publicerad 2009-02-08 13:33:34

ååh, jag vill också ha en diskmaskin. vi bor i en tvåa utan diskmaskin. har pratat om det ett tag nu att vi ska ta och fixa en, och jag hoppas det blir av snart. diska är det värsta jag vet!

Postat av: Malin

Publicerad 2009-02-09 00:03:16

Vad snällt av maken att komma med en sådan fin present! Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela