Susihus

Fynd

Publicerad 2009-01-27 21:32:45 i Hem

Sj är inte den mest pålitliga man kan tänka sig. Förra veckan skulle mannen åka hem från Kalmar och då meddelade SJ att vänligen finn ett annat färdsätt att ta er hem.........! Idag var jag 55 minuter försenad hem, åh va det är trist.

Jaja jag har haft ett par trevliga dagar i Göteborg med mycket jobb. Har bott på Hotel G, gillar hotell som har tekokare och tidningar på rummet. Vet inte om de vet om min passion för på mitt rum hade jag Elle Intriör, Plaza Intriör, Residence och IForm, kvällen var räddad! Hann även med en sväng på Nordstan och gjorde följande fynd.


Bilder: Susihus
Jag som letade efter vita ljuslyktor, hade väl i och för sig tänkt mig mer lyktor men igår sprang jag på dessa på Indiska på Rea avdelningen där det var halva reapriset! Så för 129:- fick jag båda! Rätt bra fynd och det blev ett underbart sken när man tände dem. De blev så omtyckta när jag visade dem på kontoret idag att mina kollegor gick iväg och köpte lika dana. Fanns i en större storlek som jag var sugen på att köpa också men insåg att jag ska släpa hem det på tåget så jag gav mig där, den stora hade varit fin på altanen till sommaren men jag är supernöjd med dessa 2!

Kram på er

Kommentarer

Postat av: Petra

Publicerad 2009-01-27 23:34:21

Vad fint det var när man tände ljusen! =) Jo det var skönt med träning, men just nu känns det mkt i magen. Kram

Postat av: J o h a n n a - Inredning & pyssel

Publicerad 2009-01-28 08:52:30

Åh så snygga de var! Riktigt mysigt sken gav de också! Kanske får ta och spana in dem. Kram

Postat av: Kristina- Fru Inredning

Publicerad 2009-01-28 08:54:29

Trist med förseningar. Gillar oxå Hotel G, brukar bo där när jag är i Göteborg:)

Fina ljuslyktor:)

Kram Kristina

Postat av: Pernilla

Publicerad 2009-01-28 10:26:59

Vilka fina ljuslyktor och vilket bra pris. Det blir extra roligt att handla då.

/P

Postat av: Jessica

Publicerad 2009-01-28 13:02:26

vilket bra hotell med tidningar!! vad fina dom var!

Postat av: MO

Publicerad 2009-01-28 15:47:38

Ja, så mysigt sken det ser ut att komma från dem, jättefina....o vad tycker vi om rea??? Om rea tycker vi!!

Ojdå, blir det kalas idag då? Ja det känns inte som det är så länge sedan han var en liten valp. Skulle gärna vilja stoppa tiden.

Hoppas allt är bra med dig, trots allt fläng hit o dit vännen, många kramar på dig

Postat av: C a m i l l a

Publicerad 2009-01-28 17:24:50

Supersnygga lyktor! Var det alltså värmeljus i dem?

Förstår att du är nöjd. :)

Roligt att Göteborgsresan blev bra och att du hann med Nordstan också. :D

Kram!

Postat av: Livet i byn

Publicerad 2009-01-28 19:46:48

Himlans så snyggt, du de där lyktorna måste väl ändå vara en fullträff. I like!!



~Livet i byn

Postat av: Inspirera mera

Publicerad 2009-01-29 23:37:36

Vilket härligt fynd och vilket vackert sken det var. Kram Sandra

Postat av: Åsa

Publicerad 2009-01-30 08:42:26

Finfina lyktor !!

Postat av: Livet i byn

Publicerad 2009-01-30 09:59:16

Det går inte att kommentera i inlägget ovan om diskmaskinen. Så jag skriver här istället.



HUA så hemskt om diskmaskinen pajar, jag tror nog jag skulle bryta ihop ;0)



Har inte prova baguetterna du nämner, men det ska jag göra nästa gång jag bakar.



~Livet i byn

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela