Susihus

Nätshopping

Publicerad 2009-01-14 20:22:24 i Inspiration

Vilken härlig uppfinning det är att kunna handla på nätet. Att jag köper hudvårdsprodukter på nätet (Strawberry) har jag ju berättat om tidigare. Tycker att dem är super men nog slog de nog rekord. Beställde i julhelgen då det började tryta i tuberna och 1 vecka senare har jag ett paket att hämta och det är ändå skickat från Hong Kong.

Sen fick jag tips av Emelie som har den trevliga bloggen designtjejen om Casual Livings fina saker, så där tittade jag in för några dagar sen och bara kände att jag var tvungen att beställa hem lite saker. Denna klickades hem
Gratängform, stor rund
Stor gratängform rund i färgen bomull. Denna kunde jag inte heller leva utan insåg jag plötsligt!!
Bakform i keramik
Bakform fast då i färgen bomull. Ska bli spännande och se när de dyker upp! Hade en känsla att mannen skulle säga att det var lite onödiga inköp, men då säger han "Klart att du ska ha bra baksaker du som bakar så mycket" Hihi tror nog att han tittade på sin fusklapp där=) Fast visst blir det roligare att baka och laga med fina formar?

Annars har jag haft en sån dag i dag på jobbet så det inte ens går att skriva i ord vad jag tycker! Bläääääää
Insåg att jag har glömt en lite surcharge på 15% som hotellet har skrivit längst ner på kontraktet. Alltså har jag missat att höja priset med 15% på alla hotellrum och nätter tjll kunden och jag har väl så där en 280 hotellnätter bokade. Grrrrrrrrrrrr
Nåja jag ska försöka att trolla in det i valutatillägg då vår krona inte är så mycket värd men oj va sur jag har varit på mig själv för att göra en sån miss.

Men nu har jag fått lite Ben & Jerry glass och tulpaner av mannen i mitt liv som plåster på såren efter en dag som också tar slut!

Kram på er!

Kommentarer

Postat av: Designtjejen

Publicerad 2009-01-14 21:04:08

Åhhh vad kul att du klickade hem dom jätte fina formarna! Du kommer inte att bli besviken!!! Dom är jätte fina!! Åhh.. Dom är så fina att servera ur med :-)

Men vilken gullig man du har... blommor och glass. :-) Hoppas att dagen imorgon blir mycket bättre!

Kramar

Postat av: Petra

Publicerad 2009-01-14 22:17:50

Fina formar du beställde hem =) Hoppas du får en bättre dag imorgon. Kraam

Postat av: Nanna

Publicerad 2009-01-15 02:08:51

Så fiiiina!!! Såna där vill man ju ha!!!

Något annat kul du hittat? Många bra tips från dig ju! =D

Postat av: HUSnrNIO

Publicerad 2009-01-15 09:24:08

Javisst är det härligt! Bara att titta och titta och klicka...

Postat av: C a m i l l a

Publicerad 2009-01-15 11:15:58

Nätshopping är det jobbigaste då man har köpstopp - helt klart! Att hålla sig borta från affärer går rätt bra, men sedan då man kollar runt på bloggar och ser en massa tips (med länkar, bara att klicka hem), då är det nära att man trillar dit! :-D

Men nää, jag ska försöka härda ut ett tag till.

Vilken jobbig dag, tur att du fick lite Ben & Jerrys och tulpaner som belöning efteråt. Jag tror att jag har ätit mig igenom alla sorterna snart. Favoriten är Chunkey monkey och Strawberry cheeskake. Även Fossil Fuel är god. Vilka tycker du är godast? (Ifall man missat någon...)

Kram kram! Snygga formar!!!

Postat av: Queen of Eden

Publicerad 2009-01-15 12:12:01





Hej :)

Var gärna med i vår tävla som vi har i bloggen.

Du kan vinna en fin rosa baby doll från märket Besa me.

Gå in på bloggen för mer info om tävlingen eller besök gärna vår hemsida http://www.queenofeden.com



Hälsningar Queen of Eden.

Postat av: Nanna

Publicerad 2009-01-15 12:43:12

Mm de var riktigt fina dekorer!



Vad händer i helgen då?

Postat av: Malin Inspiration & design

Publicerad 2009-01-15 17:13:13

Susihus; Ja Tulpaner är underbara! Man blir så glad när man ser dom. :) Piggar verkligen upp. :) Synd att dom vissnar så fort bara. :(

Postat av: fia

Publicerad 2009-01-15 17:20:30

gratäng formen va jätte fin gillar den stilen jätte mycket . fin blogg du har .

Postat av: MO

Publicerad 2009-01-15 17:35:39

Söta formar, klart det blir roligare att baka med så fina formar.

Trist med missen på jobbet, men vissa dagar är sådana där trista dagar då man tycker att allt går emot en.

Söt sjal du stickat på inlägget innan, skönt att sitta o värma sig i den på kvällarna, kramar

Postat av: jenny

Publicerad 2009-01-15 20:20:54

Fina saker du klickat hem.



tack också för beskrivningen av kuddfodralen....får se om jag får tid att ge mig på det här framöver:-)

Kram/jenny

Postat av: Lisa

Publicerad 2009-01-15 20:40:49

Så fina saker du har beställt! vill se dem sen ;D Shit ja, förstår att du var "upprörd" tur att mannen din fanns där och glassen förståss :D KRAM

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela