Susihus

4 dagar kvar...

Publicerad 2009-07-14 08:52:44 i Trädgård

Sen är det SEMESTER i sjuuuuuuu långa härliga veckor! Det ska bli så skönt, jag längtar redan. Har börjat trappa ner på jobbet, igår gick jag hem tidigt och idag har jag tänkt att jobba till 1430, sen väntar hundmassage för båda herrarna! Det kan de behöva.

Jag har inte riktigt blivit av med min sega förkylning, men snart knyter jag nog på mig löparskorna och testar ändå, för det här är ju bara för trist.

Tyvärr blev det ingen ballongfärd för oss i helgen, grrr! Dock fick vi en toppentrevlig helg i Jönköping hos våra goda vänner som vanligt bjöd på mycket god mat och dryck! Tack snälla ni=) Vi dyker säkert upp igen, när vi har bokat en ny ballongfärd...? hihi

Bjuder på lite trädgårdsbilder idag från vårt stenparti på framsidan, bilderna är tagna idag på morgonen när solen höll på att bryta sig igenom några moln.



Bilder: Susihus
Ha en härlig dag! Hoppas nu att solen och värmen kommer tillbaka...
Kram

Kommentarer

Postat av: Petra

Publicerad 2009-07-14 17:57:31

Åhh tack! Önskar dig en riktigt härlig semester ;) Kram

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-07-14 21:03:42

Vackra trädgårdsbilder. :)

Och ja, du står nog ut - tänk att få vara ledig i 7 veckor. Det låter för mig som en dröm!

Kram!

Postat av: C a m i l l a

Publicerad 2009-07-14 21:04:08

det var jag här ovanför...

Postat av: Johanna

Publicerad 2009-07-14 21:56:19

Vilka fina trädgårdsbilder, är verkligen snyggt med sten! Hihi, tycker jag känner igen den där fågeln ;)



Ha det gott! Kram Johanna

Postat av: HUSnrNIO

Publicerad 2009-07-15 11:58:27

Så underbart med semesternedräkning. Hoppas bara att sommaren ätervänder så man får njuta lite. Fina trädgårdsbilder.

Postat av: Cissan

Publicerad 2009-07-15 13:51:26

Så fina bilder och mysigt ni har det!

Ja, jag hoppas också att solen ska titta fram igen.. saknar den massor!

Ha det bra

/cissan

Postat av: dahlarna

Publicerad 2009-07-15 14:57:50

Vad härligt att semester är så nära! 7 långa veckor är ju underbart! Det har vi med som har sommarlov! :-) Hoppas att du snart blir kvitt din förkylning. Så segt att vara det på sommaren. Jag är också förkyld just nu & det tar på krafterna i värmen... KRAM!

Postat av: Naima

Publicerad 2009-07-15 19:29:26

Har du blivid svedd av dyra arbander och örhänger ?

Då har jag en riktigt bra tips till dig.

Zylber är en super billig och fin hemsida som erbjuder på många fina priser.

Allt från 7 kr till 59 kr .

Är du intresserad så är det bra söka in i min hemsida http://naaimas.blogg.se och trycka på min reklam längs uppe .



Kram till dig tuffing // Naima

Postat av: Livet i byn

Publicerad 2009-07-16 08:31:23

Fin fina bilder!! Nu får ni mysa av semestern, ska ni göra något speciellt?



~Livet i byn

Postat av: Mari

Publicerad 2009-07-16 18:28:28

Stenparti är ju så fint, avis. 7 veckors semester ännu mer avis;-)



Ha det så gott!!!

Postat av: Eva

Publicerad 2009-07-16 20:55:54

jättefina bilder från såväl trädgård som stenparti!

Men vilken fint/snyggt sten hus ni bor i, ser ut att vara ganska nybyggt...vad är det för "märke"?

Jättefint!!!

Må så gott, och njut av en lång semesetr!!

Postat av: House of Jammi - blogg och webshop

Publicerad 2009-07-16 22:35:37

Sju veckor låter grymt härligt! Fint stenparti ni har.

Postat av: frida

Publicerad 2009-07-17 23:43:39

Superfina bilder! För övrigt är jag riktigt avis på dina sju semesterveckor :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela