Susihus

5 årig bröllopsdag

Publicerad 2009-07-31 15:28:07 i Allmänt

I dag för 5 år sen sa vi JA till att bli Herr och Fru. Vi bjöd in nära och kära till en trädgårdsfest för att fira att trädgården hade blivit klar efter att vi hade byggt hus. När gästerna kom tog ett par vänner emot dem och de fick gå en tipspromenad för att lära känna varandra, och även några frågor om hur vi träffades och sista frågan var om vi har hos prästen eller och köpte det sista till festen.... Vi gifte oss nämligen ute på en klippa med endast 4 vänner som närvarande sen kom vi åkande i båt till trädgården, där alla våra vänner och släktingar väntade. Ingen hade en aning om att det var på bröllopsfest de skulle, inte ens våra föräldrar=) En fantastisk rolig och trevlig dag och jag kan bara säga att det är något visst och häftigt med att vara gift, det är något mer! Vi hade fantastisk tur med  vädret  den dagen för det var väl inte den bästa sommaren rent solmässigt, men just 31 juli 2004 så strålade solen och ikapp med den. Prästen klagade till och med lite på att oj så varmt det var ute på klippan i strålande solsken=)


Bild: Susihus

I dag blir det lite champagne, god middag och imorgon bär det av till Ullevi och beskåda U2!
Njut och ha en fantastisk skön sommardag och helg för det ska jag ha!
Kram

Kommentarer

Postat av: Cornelia

Publicerad 2009-07-31 18:53:53

GRATTIS! Det låter som en jättekul grej och en underbar dag! Visst e det mysigt o va gift :-)



Hoppas ni får en härlig dag! E så avis på alla som ska gå o se U2, det hade jag gärna oxå gjort. Men om 2 veckor ska jag se Madonna, det ser jag framemot!

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-07-31 23:17:49

GRATTIS!! Vilket mysgt bröllop!!!

Jag har oxå varit i Gbg och insupit U2 febern. Fast bara från utsidan Ullvi, skulle på bio ;o)

Postat av: Malin

Publicerad 2009-07-31 23:33:32

Grattis!!!! Undra när det blir giftermål för oss:) Nu är vi ju en bit på väg i alla fall:) Tack för gratulationerna! Kram kram

Postat av: Inspirera Mera

Publicerad 2009-07-31 23:35:39

Vilket romantiskt giftemål! Grattis på er 5-årsdag!

Kram Sandra

Postat av: Sara´n

Publicerad 2009-08-01 09:47:21

Då har ni all anledning att fira och U2 missar ni inte förstås!! Kram Sara

Postat av: Pernilla

Publicerad 2009-08-01 12:13:00

Vilken härligt bröllopsdag! Grattis en dag för sent, hoppas det inte gör något?

Vi är så himla dåliga på att fira bröllopsdag. Glömmer liksom bort den. Säger varje år att vi ska skärpa oss sen har vi i alla fall missat den.

/P

Postat av: InneoUte-Malin

Publicerad 2009-08-01 20:39:04

Stort grattis! Vi hade vår 5-åriga bröllopsdag för ett par veckor sedan. Tänk vad tiden går! Låter som om ni hade ett härligt firande både nu och då. :-)



Vi var på U2 igår - hoppas att de var lika bra idag! :-)

Postat av: jessica

Publicerad 2009-08-02 11:21:26

Grttis till er båda!! Låter jättemysigt!!

Ja tiden går för fort! vi hade 16årig bröllopsdag 3 juli! Galet!

Jag är precis hemkommen från GBG och jag plåtade deras scen utifrån! Maffigt värre! Hade varit superkul att sen den också!!

Hoppas den var bra o att ni hade det super!

Jag lyssnar på Magnificent på högsta volym i lurarna nu!



KRAAAM

Postat av: jenny

Publicerad 2009-08-02 23:11:01

Grattis i efterskott!! Hoppas ni fick en mysig dag.

Kram

Postat av: Johanna

Publicerad 2009-08-03 22:09:41

Hoppas att er bröllopsdag blev riktigt bra!



Grattis i efterskott!



Kram Johanna

Postat av: Petra

Publicerad 2009-08-03 22:46:36

Ett stort grattis till eran bröllops dag! Hurra Hurra Hurra... Kram

Postat av: Ingela

Publicerad 2009-08-07 18:41:18

Den 31:e juli 2004 minns jag också tydligt som en varm men underbar dag, då även jag gifte mig med min make!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela