Susihus

Massproduktion

Publicerad 2009-07-10 08:32:30 i Pyssel

I dag skiner solen igen, även om det är lite svalare luft. Hoppas att det är rätt vindar och luft i morgonkväll då vi ska ut och flyga luftballong. Ser verkligen fram emot detta och det ska bli underbart skönt med helg igen. Jag har en vecka kvar att jobba sen är det 7 veckors låååång skön semester som stundar! Inget planerat utan bara tomma sidor i almanackan, härligt. Hoppas att det blir fint väder för då tar vi tältet och far iväg inom Sverigesgränser, jag lämnar gärna mitt pass hemma denna gång! Det och min gula resväska har varit ute och fart tillräckligt så de behöver vila upp sig.

Jag har haft lite massproduktion...när jag köpte buddadamen så köpte jag 2 formar, en till mannens betongprojekt och sen köpte jag en till i reserv och den har jag användt att gjuta lite i gips. Det var ju hur roligt som helst, och oj så många jag hann gjuta på samma tid som vi hann göra ett i betong.


Bilder: Susihus
Ursäktar mig lite för bildkvalitén min Canonkamera var batterislut så jag fick ta vår lilla kompaktkamera och det blir lite så där. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra med alla damer.... måla dem kanske i högblankt vitt eller matt svart eller tja...vi får se!

Ha en härlig dag och passar på att önskar er en härlig sommarhelg!
Kram
Ps Började dagen med att ta bort en fästing på mig och en på hunden....huuu för dessa otäcka små djur.

Kommentarer

Postat av: MO

Publicerad 2009-07-10 16:09:53

Ojoj, vad tuff du är, upp och flyga luftballong....hm, undrar om min höjdrädsla hade fixat det??? Hoppas du har kameran med dig o kan föreviga äventyret...

Så skönt med så lång semester, det har du gjort dig förtjänt av, kraaaaaaaaaaaaam

Postat av: InneoUte-Malin

Publicerad 2009-07-11 11:39:34

Här går det undan! Ett gäng damer i högblankt vitt låter jättesnyggt tycker jag. :-)



Luftbalong låter jättespännande - och sju veckors semester låter ljuvligt. Själv har jag 4 veckor kvar av mina 6. Känns helt okej! :-)



Ha det härligt på tältsemester!

Postat av: Petra

Publicerad 2009-07-11 12:37:47

Hihi tack, kul att du är tillbaka igen i blogg världen ;) Kram

Postat av: Designtjejen

Publicerad 2009-07-13 07:33:23

Vad fräckt!!! Jätte läckra!

Åh.. luftballong! Vad roligt. Du måste berätta hur det var. Det har jag aldrig gjort. Har lite höjdskräck med... går det ändå tror du?

Kramar

Postat av: Ulrika

Publicerad 2009-07-13 11:02:00

Hej hej



Vill du hjälpa mig med en sak?

Hur långt är det från växjö station till universitetet. Du får gärna maila mig [email protected]

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-07-13 11:44:31

snyggt! måste verkligen kolla om det!!

Hoppas allt är bra!

KRAM

Postat av: Jessica

Publicerad 2009-07-13 11:44:52

DET VAR JAG ALLTSÅ:))

Postat av: Inspirera Mera

Publicerad 2009-07-13 13:48:37

Vad läckert att gjuta själv, det blev jättefint. Hoppas det var en härlig luftballongstur.

Kram Sandra

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela