Susihus

Ny semestervecka

Publicerad 2009-07-27 11:08:30 i Trädgård

Att det plötsligt känns så skönt med måndagar! En helt ny semestervecka ligger framför mig och inte mycket inskrivet i almanackan denna veckan heller = SKÖNT! Bono och jag får ta och kamma till oss lite idag för vi ska ställa upp när domarutbildningen har kurs idag, så vi ska gå lydnads ettan och de ska betygsätta oss...spännande! Vi får nog gå ut och träna lite under förmiddagen. Försöker att intala mig att se det som en träning och lägg ingen prestation i det, lite svårt för mig, men jag jobbar på det.

Har planterat och donat lite i trädgården i helgen. Mannen har gjutit lite nya betongprojekt, han har det som terapi att få gå in och skapa lite efter jobbet, vi har en hel del betong i garaget. Som tur var hade vi lite leverans i helgen så nu kommer vi in i garaget igen, hihi=)



Lite små ansikten i betong som får pryda en plantering.

Bilder: Susihus

Fick även en ny liten låg planteringskruka till trappen på framsidan. Det fick bli lite taklök i den för de kan ju klara av att inte ha så mycket jord och vatten.

Ha en härlig start på den nya veckan! Hoppas att solen och värmen kan komma lite nuuuuuu
Kramkram

Kommentarer

Postat av: Inspirera Mera

Publicerad 2009-07-27 13:26:26

Vilka fina betongprojekt ni har för er. Det lät underbart med semester! Kram Sandra

Postat av: Livet i byn

Publicerad 2009-07-27 20:39:34

Vilka fina planteringar och betongarbeten. Ni är duktiga!!



~Livet i byn

Postat av: Eva

Publicerad 2009-07-28 16:29:42

Vilka fina planeteringar!

Jag har nyss hittat hit..och frågade dig en gång förut vad det är för hus ni har, det är SÅ fint!

För det är väl nybyggt?

Eva.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela