Susihus

Lite nytt

Publicerad 2009-03-03 21:00:38 i Hem

Trots mitt köpstopp så var vi idag tvungna att köpa lite nya gröna växter till badrummet. Dock hade vi drop in vaccination idag för Kenzo och min käre man tror alltid att Kenzo kommer leva rövare i ett väntrum, så jag fick ta det passet och jag skickade mannen till blomsteraffären. Han fick direktiv om att köpa 2 lika och gärna plättar i luften, bilen skulle tankas också. Medan Kenzo och jag gick in i väntrummet, där han talade om att han nu var på plats, sen avvakta vi lite och då coolar han ner och sen går han igenom rummet och låter valparna hälsa på honom. Bara de inte stormar fram till honom med rest svans för då talar han om att så gör man verkligen inte. Träffade en massa trevliga hundar och ägare till så det var en trevlig väntan, sen en snabb vaccination och hem.

Hur gick det då för mannen, jo han hade en påse med sig tillbaka men upplyste mig om att plättar i luften hade inte kommit in än... för säkerhetsskull så hade han köpt en bukett tulpaner i fall jag inte skulle bli nöjd med hans val.

Växterna då, jo de blev perfekta i våra söta lejonkrukor i badrummet



Bilder: Susihus

Hoppas att de överlever nu.
I morgon bär det av i arla morgonstunden med tåg till Göteborg för att vara där i 2 dagar.
Sköt om er
KRAM till er alla

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-03-03 22:47:17

Vilka fina växter. Hoppas de lever längre än mina..moahaha. Jag köpte en orkidee häromdagen och håller nu tummarna:P kram

Postat av: Inspirera Mera

Publicerad 2009-03-03 23:56:26

Fina växter och vilket härlig badkar ni har.

Kram Sandra

Postat av: Karin/Rosa maränger

Publicerad 2009-03-04 10:08:13

Härligt med tulpaner. Fint badkar sånt vill jag också när vi renoverar vårt badrum.



Ha det gott!

Postat av: C a m i l l a

Publicerad 2009-03-04 11:45:19

Åhh, ni har ju bara sötaste badrummet! Har sett det på bild förut och blir alltid så imponerad.

Kram!

Postat av: Petra

Publicerad 2009-03-04 11:52:37

Vilket mysigt badrum då! :) Kram

Postat av: Pernilla

Publicerad 2009-03-04 13:41:46

Det är snart dags för vacc här också, eller hunden alltså. Brukar se till att få Kennelhosta påfylld så att man kan vara säker på utställningar. Annars tar ju domaren med sig smittan från hund till hund. Sen får vi se om det blir några utställningar i år.



Jättefint badrum Ni har.

/P

Postat av: MO

Publicerad 2009-03-04 16:08:41

Ja se han kan den där J med ju...hihi, jättfint badrum har ni....Imorgon kommer en snickare/alltiallo hit för att kolla på vårt badrum,hoppas han vill åta sig jobbet att få det till något som man slipper skämmas för....

kramar vännen

Postat av: Camilla

Publicerad 2009-03-04 20:29:55

Åh vad fint! Men plättar i luften, vad är det? /En dumming



;)

Postat av: tina

Publicerad 2009-03-05 12:44:58

Fina blommor han kom hem med,passade ju perfekt där i badrummet.Fint badrum har ni också!

Gulligt med "garderingen"han gjorde med tulpanköpet,ifall du inte skulle bli nöjd=)=)



Ha en fin torsdag å kram på dej!

tina

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela